STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

20 Jun 2011

Selamat Hari Bapa.

seperti yang koranggg tahuu semalam bersamaan pada hari Ahad 19 Jun 2011 merupakan hari bapa sedunia kann ? kalau korangg tak ingat korangg memang bukan anak yang baik :p actually bagy aku setiap hari setiap mase setiap jam setiap minit setiap saat merupakan hari ibu and bapa. ye aku memang sayang mama aku iatu Razana Ghazali and baba aku iatu Ishak Ismail. takde sape yang bolehh menggantikan tempat mereka. mereka selalu bagy aku kasih sayang, ambil berat pasal aku and alwayss be the best parents ever ! :D 
berbalik pada cerita hari bapa tuhh, koranggg celebrate camne dekat ayah korangg ? buat suprise ke ? bagy present ke ? keluar dinner ke ? hurmm, kalau akuu pulak, mama + my adeq + me beli present je untuk baba. kiteorang belikan baba perfume and mug ! andd finally baba sukee jugak. 
he likee it so much ! aku nak cerita la jugakkan serba sedikit tentang ayah aku kan. kalau korang taknak dengar please tekan butang X merah di tab itu :p firstlyy aku sangat berbangge sebab mempunyai baba yang baik + caringg + always bagy aku money :p + prihatin + agak sporting + and semuanyee laa. and last but not least my fatherr is a HANDSOME man ! ye aku mengakui bahawa baba aku nie memang seorang yang tampan walaupun dye selalu tanye kat aku yang dye handsome ke tak.
aku buat tak tahu je bile dia ajukan seolan itu.HAHA
kawan kawan aku punn cakap yang baba aku nie handsomee. betul ke baba aku nie handsome ? korang nak tengok tak gambar ayah aku ? lepas korang dah tengok pleasee tell me that baba aku nie handsome ke tak.HAHA
|
|
|
|
|
|
|
V
amacam ? handsome kann ? korangg jangan terpikat or jangan ngadengade nak mengorat baba aku nie pulakk sebab baba aku nie officially sudah married with my mother okeyy :p korangg jangan jadi macam member aku sorang niee yang sanggup jadi ibu tiri akuu.HAHAHA :P korangg tak tengok lagi tyme ayah aku pakai baju kemeja plus dengan seluar jeans yang ala ala remaja tuhh terkeluar bijik mate korang tengok ayah aku yangg mudee 10 tahun dari umur asalnyee.HAHA. btw, ayah aku nie sudah berumur 44 tahunn awww. nampak mudee kann ? tahun depan ayah aku boleyy masuk pertandingan KILAUAN EMAS tuhh mesti boley jadi juare punyee. yela ayah aku nie kaki karaoke.HAHA :P
and ayah aku merupakan seorangg guru sekolah menengah. i'm so proud to be his daughter. baba aku la yang selalu bagy aku tunjuk ajar bilee tyme aku tak paham somethingg. thanks baba for everything. you're the best father in the world ! i love you so muchhh ! finally i love my family so much. alhamdullilah aku dikurniakan keduadua ibubapa yang sangat baik dan juga prihatin ! :D
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan