STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

31 Disember 2011

New Year....

3...2....1. Selamat Tahun Baru Semua! *dumm.dum.dum (bunyi Fireworks)* :p
Tahun baru Azam pun mesti baru kan? Well azam 2011 saya nak kuruskan badan and get Mumtaz for my SMA. But part kuruskan badan tuh adalah perubahan sikit padan badan aku ni.Hehe *ehh yeke? :p Yang part Mumtaz tuh pulak tak diketahui lagi sebab result belum keluar. Maybe akhir bulan Januari baru keluar resultnya. Pray for me okay? :D 
Okay azam 2012 aku is I want to get straight A's for my SPM 2012. I just want to make my parents proud of me. That's all I want :) I hope my wish can come true if I berusaha,berdoa and bertawakal. InsyaAllah azam saya akan tercapai. Amin. Actually memang banyak kenangan di tahun 2011. But I admit yang 2010 lagi banyak gila kenangan and lagi best. Yela zaman sebelum masuk menengah tinggi la katekan. Tahun 2011 ini mengajar aku untuk bersabar menerima segala dugaan. Ye,Allah sentiasa bersama dengan orang yang bersabar. Malah, mengajar aku apa itu erti hidup and erti persahabatan dalam kehidupan. Memang best bila kita kumpul pengalaman kita and bila dah tua kita cerita dekat anak-anak and cucu cicit kita. *okay merepek.
Tahun 2012 mesti lebih sukar dari 2011 sebab saya adalah mangsa SPM. yeay tepuk tangan untuk saya :p Wohh jangan mainmain dengan SPM. Penentu masa depan babe. Saya yakin yang saya boleh buat. Tapi yang bestnya saya akan jadi Senior di sekolah! Hello Junior junior ku?Hehehe. Mesti pihak sekolah pulun habis habisan dekat pelajar form5 2012 SAMT Sultan Hisamuddin. Kerana untuk merealisasikan Misi Sekolah. Grrr~ *telan air liur* Maybe 2012 ni saya akan jarang online or update ni blog. Jangan rindu saya okay?Hehehe. That's all for today. Have a nice day everyone. Please pray for me for my SPM 2012. Thank you. Assalamualaikum.

p/s: Sebenarnya tahun baru kita adalah pada masa Maal Hijrah hari itu :")
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan