STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

09 Disember 2012

I'm back!!!

Assalamualaikum semua. Yeah saya sudah kembali. Ada sesiapa rindu dekat saya tak? *bunyi cengkerik* Okay saya perasan sorang-sorang. Hahaha.Memandangkan SPM sudah habis. Aku akan kembali berblogging seperti biasa. Pasal SPM? Aku hanya tawakal kepada Allah (: 

SPM bermula pada 5 November sehingga 6 Disember 2012. Hambik kau sebulan exam. Tapi takde la sederet hari exam. Ada gab yang banyak. Last paper was Ekonomi Asas, my feveret subject iatu pada 6 Disember 2012. Tapi budak sains sekolah aku dah habis dulu. Jeles tuh memang la jeles. Tapi alaaaa satu hari je pun beza. Hahaha Watlek watpeace je. Sebulan mood exam memang aku tak keluar shopping. Mama and Aya asyik shopping je. Aku hanya mampu berpesan je nak beli apa dekat diorang.

Okay back to the story. Last exam, malam tuh budak form 5 Perempuan buat BBQ a.k.a last night together. Ya Allah, betapa bestnyaa sampai tidak terkata. We have together. Nyanyi sama-sama, menari sama-sama, semuanya sama-sama. Siapa yang tak sedih weyh nak tinggalkan sekolah dan kawan-kawan? Seriously aku sedih weyh. Actually aku malas nak taip banyak. Tengok je la gambar-gambar di bawah. 




Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa


Memories at SAMT Sultan Hisamuddin tidak akan ku lupa sampai bila-bila.
I love my friends so much. Thanks you guys (;

p/s:Tak sabarnya nak ambil lesen kereta :p
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan