STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

26 Oktober 2010

anis sayang kamoo

Hye kawan-kawan anis
rase mcm da lame x update blog nie kan?hahaha
semalam, tepat pukul 1 pagi, miera bagi text kat aku yang die sedang berchating nan ili
aku pon dengan segera membuka laptop aku and terus download yahoo mesengger. 
yela, laptop aku xde yahoo mesengger
so, aku download la bnde alah tuh semata-mata nan berchating nan ili and mira.
yela, bukan senang kiteowng nak berchating bersame.hihihi
naseb baik line tenet semalam oke. 
kalu x kompem aku xdpt berchating nan kawan aku yg sedikit 'gile' tuh.hahaha
kiteowng buat conference, supaye dpt chat skali 3 orang. 
bila 3 orang nie berchating kompem akan jadi gile.hahaha 
ape taknye dorang asik buat lawak jew. smpai sakit perut aku dibuatnyer.
aku bole dikatakan gile doe coz tgh2 malam gelak sorang2 
apabila berchating nan 'orang-orang giler' tuh.hahaha 
sume perkataan keluar doe mase chating tuh. yg paling aku xtahan bile ili tulis PEDEPEK
aku and mira da pelik bila ili tulis ayat tuh. then, kiteowng tnye la ape tuh. 
then, ili ckp tuh la bunyi taik jatuh. selepas aku bace ayat ili tuh, aku mmg gelak gile2 doe.
sumpah mmg lawak gler! then, kiteowng ckp pasal laki+kawen+bergosip kut.hehehe 

          'budak-budak yang gila'.hahahaha

tibe2, ntah spe yg  mulekan dulu ayat 'nty tahun dpn ili n tra da tak skola kt sini lagi'. 
mse tuh, tibe2 jew mood aku menjadi sedih doe. daripada happy menjadi sedih. 
ili and mira sedey gak. then, ckp la bosan kalu sherlinis da xsme skola lgy.
aku paling xsuke ayat PERPISAHAN nie. kenapa wujud ayat tuh? 
orang selalu cakap setiap pertemuan mesti ader perpisahan. 
tapi aku xsetuju dgn artikel tuh.
aku xdpt bayangkan kalu xder mira,ili,tra,teha a.k.a sherlinis kt skola. msty sunyi jew kan?
nty kalu korang xder lgi, kt mne lgy tmpt aku nak gelak+sedey+epy sume? 
dear sherlinis, aku harap kite akan jadi kawan selama-lamenyer kan? 
aku taw bile da dapat result PMR nty , msty diantare kite yg akan berpisah.
tapi aku nak korang stay jew skola kite tuh. i wish time can slow down. 
aku rase aku mcm bwu jew kenal korang. rupenyer sudah 3 tahun kite bersama. 
aku xkan lupe setiap perbuatan yg kite lakukan bersama.
ianya akan selalu berada dalam ingatan aku.hehehe
korang jangan lupekan aku taw! aku nk korang taw yg aku sayang sangat kat korang.
aku da anggap korang nie macam family aku. 
aku rase bertuah sangat coz dapat kawan nan korang nie. korang mmg gempak!
aku nak mintak maap kat korang kalu aku ade bwt salah kt korang. 
kalu aku terkutuk tuh hnyer la gurauan semata-mata erk? 
jgn amek haty erk? aku sayang SHERLINIS!  <33
tengs korang coz sudi dengar masalah aku and sanggup menjadi kawan aku. 
aku happy sangat kawan nan korang.
remember, walaupon dimana korang berada aku selalu ingat korang.
korang jangan lupekan aku erk? anis sofea sayang sherlinis forever! 
best friends forever! =)

sherlinis <3
                                                                 
                                                                                                                      post ini ditujukan untuk
SHERLINIS <33

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan