STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

23 Oktober 2010

hadiah 9A PMR

Hye my friends
today, aku nk citer pasal hadiah yg baba n mama akan bagi kat aku 
kalu aku dpt 9A in my PMR 2010!
hadiahnya is CAMERA DSLR! camera yang besar gedabak tuh. 
aku teringin sangat nk pakai camera tuh. nty gmbr dye msty lawa kan kan? 
camera ni pon kalu aku dpt 8a or 9a jew dlm PMR.
hurmm, aku arap aku dpt 9a coz aku admire sgt camera nie. 
adek aku lgi soh aku study betol-betol mse aku nk exam PMR arituh.
dye soh aku ingat camera dslr tuh jew. 
dye beriya-iya sangat nak aku dpt 9a coz dye pon nk pakai gak kan kan?hahaha
doakan aku dapat 9a  erk? nty aku bole amek gambar-gambar korang.hehehe

bile nk stat skola nie? aku rindu dengan skola aku nie.haha
yela, asik terperap je kt dalam umah. pegi skola lebih bagos dari dok kt umah doe.
becoz kat skola kite bole jumpe kawan-kawan! aku rindu dgn mira,ili, budak2 3adn and 'dye'.
rindunya kat 'dye'. bile nk 'dye' nk abes final exam nie? aku xsabo nie.hahaha
that's all for today! Bubbye!  =)
                                                                                                                  rindu 'dye' sangat-sangat!

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan