STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

22 Oktober 2010

sedih

Assalamualaikum kawan-kawan anis! 
hari ini aku mmg sedih giler la. dari malam tdi lgy.   
ceritanya macam nie. mlm smlm aq bosan koz asik tgk facebook jew. 
then, aku bukak la myspace aku secara tak sengaja.hik3. 
then, aku bukak profile 'dye' nie. 
aku ternampak 'dye' tulis status sampai buat aku sedih. terkejut pon ader gak.
selepas aku abes bace status tuh, aku teros koll mira
sahabat aku yang prihatin.hik3. 
aku sedih sampai keluar air mata aku yang beharga nie.hek3. 
becoz aku terlalu sedih. urm, korang xyah la taw erk 'dye' tulis aper kt status 'dye'. 
sampai hari ini aku still sedih lagi.bila aku pikir balek pasal status tuh aku akan sedih. 
aku rase 'dye' xnk tulis status tuh kt facebook coz 'dye' xnak aku bace.
urm, 'dye' pikir aku xtaw kew? aku bole cari sampai lubang cacing la.huhuhu.
urm, patut la bila aku men msg nan 'dye', 'dye' mcm nak xnak je men msg nan aku. 
lgypon 'dye' bukan mcm dulu lgy. aku rindu 'dye' yang lame
yg selalu caring pasal aku+buat aku gembira. urm, aku sedar sape diri aku nie bagi 'dye'. 
tapi begitu susah aku nak lupekan 'dye'. 
aku xkan lupe setiap ucapan yang penah 'dye' ucapkan  pada aku.  
sweet memories. aku harap 'dye' akan jdi macam dulu.
awak, anis syg awak sorang jew taw! please don't leave me alone! 
awak terlalu istimewa bagi anis. anis suke awak yg macam dulu.
tapi nape awak xmcam dulu lgy? awk ader minat orang lain erk? 
awak, i really love u! i miss u a lot! =(

                                                                                                          terlalu menyanyangi kamoo!

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan