STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

31 Oktober 2010

malas-malas

adoy, esok ader exam untuk subjek al-azhar plak.exam lagy? bape bnyak exam nie? pmr xckup kew?hahaha sumpah memang malas gler nak hafal doe. bile nak stat mengapal je kompem perasaan nak melelapkan mata datang. mengacao betul la. aku baru jew nak apal.hahaha dari pagi lagi aku ckp 'jap lagy je la apal'. tengok-tengok sampai skung satu hapak xapal pape pon.hak3 aku pegang jew buku muzakirat tuh smbil selak-selak jew tapi lngsong xapal.haih, apa yg aku nk jawab esok? dalam otak aku lngsong xder pape pasal muzakirat nie.yela, asik memikarkan si 'dye' jew.huhuhu 
ala, aku taw budak-budak 3adn sumenyer xapal lagi kan? at least aku ader kawan yg xmengapal lagi such as deeba+aryna+mira.nak menoyol kew? kalu dipikirkan aku tkot ader kesan kepada result PMR. tkot la plak. urm, senang-senang aku berbincang jew la nan classmates aku.hak3 papepon, doakan supaye aku dpat jwb soalan esok dgn aty yg tenang erk?hahaha rindunye kt 'dye'! esok bole usha dye lgy.hehehe aku rase ili suda bertemu jodohnyer.hahaha congrats ili imanina mohd dahlan! =p

                                                                                       aku benci orang yg hipokrit and balaci^^

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan