STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

02 November 2010

lalalalalalala

salam to all my friends!
yeay! exam untuk subjek al-azhar suda abes! exam nie aku mmg sempoi gler la.
aku langsong xprepare pape. aku langsong xapal pape doe. tadi ader exam tafsir hadith, aku lngsong xapal. so, bile buat exam, aku tros tulis soalan tuh balek.aku bole dikatekan xjwb langsong soalan tuh.hahaha.ala, lantak ko la. exam tuh xpenting sgt kut.hehehe
hari nie gak aku bawak camera pegy skola.sje jew nk amek gmbr bersame ili imanina
coz start esok ili da xdtg skola lgy da coz dye kene stay kt terengganu. i gonna mish u ili imanina mohd dahlan! mase amek result kut bwu dpt jumpe. then, amek gambar bersama budak 3adn yg sengal tuh.mse exam pon kiteowng sempat snap gambar.hahaha
tengs to photographer adeeba rahman.huhuhuhu.malam nie aku berchating nan 2 budak keling iatu mira and ili. tp malam nie macam xbpe besh la berbnding hari tuh pnyer.
tp kiteowng da berbincang. kiteowng da der nme pnggilan sendiri untuk ahli sherlinis.
miraKEDING, iliKAMBING, anisKELING, tehaKERO, traKINGKONG. 
sedap kan name pnggilan kiteowng?hahaha
to ili imanina, nty aku tolong carikan jodoh untuk ko erk?hahahaha
that's all for today. =)
3 budak keling^^
ILY iliKAMBING <3
miraKEDING.hahaha
dari kiri: deeba,ili,anis,teha,mira
semasa exam tafsir hadith^^
sherlinis <33


                                                                                                                                           saia rindukan awak!

                                                                                                                                  

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan