STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

04 November 2010

bangun lambat =(



hai kawan-kawanku!    
sebenarnya aku nak pegi skolah arinie. coz aku da janji nan mira and aryna. lagipon ader aktiviti kat sekola and dapat makanan percuma.hehehe.aku semangat da nak pegi skola nie. then, bila esok pagi menjelang...
aku terBANGON lambat doe! pukol 9.30pgy baru aku tersedar doe. adoy, aku bngon jew tros tgk jam! aku menjerit sorang-sorang dalam bilik.hahaha. haih, baba bukan nak kejutkan aku. baba ingat aku tak pegy skola. then, bile aku kuar jew bilik, baba bole plak ckp 'meh,baba antar anis pegy skola skung'. aku dah gelak-gelak dah. aku tkot kene marah jew nan mira nty. tengok-tengok perkataan keling telah diberi oleh mira kepada diriku.hahaha
kepada mira and aryna, aku mintak maap sangat-sangat becoz memungkiri janji aku.hehehe 
korang bukannye nak kejutkan aku.hahaha. xpasal-pasal aku terbangon lambat plak. 
tapi aku taw mira kebosanan kat skola becoz xder aku kan?hahaha. perkara itu xbole diselindung lagy kan mira?.hahaha. 
hurm, that's all for today! =)
sebelom tuh aku nak ucapkan HAPPY DEEPAVALI to all indian in the world.haha
especially to ili and mira. korang, esok kite pegy batu cave erk? kite mandi air minyak!hahaha
bubbye!^^
                                                                                                                               kenapa awak bukan macam dulu lagi? =(

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan