STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

07 November 2010

kecewa+sedih

salam to all my friends! 
hari ini aku memang sedey giler la. sbnrnye dri malam semalam lagi.  
kalu aku nanges mesty la pasal 'dye' tuh la. yela, minggu nie kan budak asrama balek umah. 
so, nie la tyme untuk aku kontak 'dye'. malam semalam aku men la msg nan 'dye'.
tibe-tibe malam tuh gak 'dye' mengaku yang 'dye' ader hati kat seseorang yg semestinye bukan aku. selepas aku bace text 'dye' yang menyatakan 'dye' ader hati kat orang lain.
air mate aku tros mengalir keluar! terlalu sedey la doe! aku tros kolling mira. air mata aku nie da bnyak kali mengalir disebabkan 'dye'. budak yang 'dye' minat pon aku kenal sangat. aku da agak da dri mule lagi.kat facebook pon aku tgk dorang nie macam ader pape jew. 
tp 'dye' cakap budak tuh xmnt dye pon. aku berasa lega la coz budak tuh xmnt 'dye'.hahaha.
maybe ader harapan lagi kut untuk aku amik haty 'dye' balek. then, malam tuh gak aku luahkan segala-galenye perasaan aku kat 'dye' selama nie. gile segan doe bile aku luahkan kat dye. aku da macam xnk msg dye lagy coz terlalu malu dgn 'dye'. tapi 'dye' macam susah jew nak teme aku. aku rase 'dye' stat minat budak tuh bile aku xpkai enset haritu. yela, enset aku kene rampas oleh mama coz aku kene amek exam PMR. kire-kire 4 bulan kut aku xkontak 'dye'. tuh pon aku da memang rindu gler nak text+gyut nan 'dye'.hanye dapat usha 'dye' kat skola jew untuk mengubati kerinduan aku kt 'dye'.haha. then, bila aku da bole pkai enset balek 'dye' da macam da len da nan aku. maybe 'dye' rase kaku bile da lame xkontak aku kut. tapi semalam tuh memang aku sedey gler la. sampai aku xley tido malam. yela, asyik memikirkan 'dye' jew. pagi-pagi bile bangon air mata aku still xberherti keluar. tak tau kenape.aku rase memang susah aku untuk melupakan 'dye'. aku terlalu sayang gler kat 'dye'.maybe satu hari nanti 'dye' akan sayang+terima aku balek. aku xkan berhenti mengharap!sampai nie je la yg bole aku citekan.  that's all for today! 
awak, walaupapepon yang terjadi, saye akan sentiasa sayang kan awak! <3
                                                                                                                                         ILY forever! =_=

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan