STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

09 November 2010

today at school^^

hari ini aku semangat sangat nak pegi sekola! yela, dapat jumpe kawan-kawan plak !
bangun pagi pun easy jew. perghh, ade satu je yang aku tak tahan was the water in my bathroom! OMG ! sejuk gilew babe! sampai menggigil aku dibuatnyer. urm, kantoi la doe kalu aku selalu mandi lambat kebelekangan nie.hahaha pagy-pagy lagi aku suda melihat kelibat aimi and tra kat kantin. then, lepak di kantin sebentar sementara menunggu kedatangan aryna,mira,teha,mera.selepas sume dah datang kiteowng pon naik ke kelas. koll 11 nanti baru ada program kat dewan.mule-mule tuh lepak kat kelas 3adn. dapat paper al-quran plak ! dengan banggenye aku mendapat 86%. aku banyak hantam kut. ala, lantak la paper tuh.hahaha . next, kiteowng pegy temankan aryna bagi kad kawen. aryna da macam postwomen doe. beg diapenuh dengan kad jemputan.haha. sampaikan mengambil mase yang lame untuk cari kad jemputan dalam beg dia.hahaha. fyi, aryna sekarang da kerja part time sebagai postwomen erk?hahaha.lepas dah temankan aryna bagi kad jemputan, lepak plak kat claz 3naim. aimi+tra+mera+teha main sahiba kut xsilap aku. aku and mira plak men WORD SEARCH.besh gile doe men word seach nie. aku da terpengaruh dengan mira la nie.hahaha
aku yang khusyuk bermain word seach =_=
then, tibe-tibe je tra ajak men uno speed ! da lame doe aku tak men uno speed !
aku pon men la uno speed tuh dengan tra. wey, gile besh doe ! perlawanan agak sengit la bile aku lawan nan tra nie. aku menang gak kan?hahaha. then, aku bagi mira plak lawan nan tra. lawak doe aku tengok mira men ! gelabah gile ! bile dorang da abes lawan , tyme untuk aku lawan nan aryna! korang taw x? aku lnsong xde ahli fanclub doe. ahli fc aku sumenye da berpaling tadah.hahaha.sumenye sokong aryna. ala, aku tetap menang gak ! sume dok tolong aryna dgn gelabahnye.aku plak just relax jew mase men uno speed tuh. tengok-tengok aku yang menang !hahaha. sebab tuh la dorang memanggil aku JUARA bertahan ! hebat tak aku? aku memang hebat ! bukan aku jew yang dapat panggilan dorang pon ader. aryna (ZIZAN bertahan) , mira (Angah bertahan) ,aimi (Johan bertahan) , tra(Tradon bertahan) , teha(Once bertahan) , mera(Mera bertahan). haha. lawan nan aryna nie bole jadi gile doe. sampai kepala aku naik migrain doe. tapi memang besh ! kiteowang  sempat gak rakam mse kiteowng ngah lawan. lawak la doe kalu tgk balek videonye. kepada aryna, ko jangan la sedey walaupon ko kalah. ko bole more practise. becoz practise makes prefect kan?hahaha.then, pas rehat plak ader ceramah 1 malaysia kat dewan. aku pegy men word seach kat blkung with aimi and mera. bosan gler la ceramah tuh.hahaha
that's all for today! maybe kalu besh lagy bile ili datang ! imy iliimanina ! =)
perlawanan antara aryna and anis. kad aku da abes plak.hahaha
                                                                                                                                                                       





terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan