STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

10 November 2010

saja nak membatak dengan korang +_+

holla !
hari ni aku saja nak membatak kat korang untuk post kali nie.hehehe
i want introduce my newest BOYFRIENDS a.k.a my SCANDAL.hahaha
aku taw korang akan jeles kalu aku tunjukkan muka-muka scandal aku nie.
so, buat-buat jela korang tak jeles erk?hahaha

1) Justin Bieber. OMG! he so cute and handsome! setiap malam aku gayut dengan dye.
     setiap malam tuh jugak dye nyanyikan lagu untuk aku. suare dye sedap gile babe! 
     cair aku dibuatnyer. kepada sesiapa yang meminati JB , sori erk? he's mine oke?hahaha.
     i will NEVER LET HIM GO ! =p
he's my BF ! :)
 2) Kibum. he so cute ! he love me too oke?hahaha *pasan sekejap. 
      sape-sape yang meminati kibum, aku da chop dulu oke? sape cepat dye dapat! hahaha  
Kibum <33
3) Lee Seung Gi. he so handsome and cute! aku kenal dye pon melalui cerita 2days 1night
     24jam asik teringatkan dye jew. i love u so much my dear!hahaha
Lee Seung Gi =_=  

p/s: sori post kali nie hanye la untuk suka-suki sahaja and menjeleskan korang.hak3. =)

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan