STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

17 November 2010

Last day school 2010 =(


Holla kawan-kawan!
sudah 3 hari tidak berupdate ini blog. maybe terlalu buzy sedikit kut.hihihi
today's post aku nak cite kan pasal last day sekola semalam. saje jew nak jelezkan ili.huhu
pagi-pagi tuh ader perhimpunan di dataran sekola. lame gile doe! dari pukol 7.30 hingga 10.30.wey, panas gile! muke aku sudah jadi warna hitam dah seakan-akan budak keling. hahaha tapi yang beshnyer aku bersama aryna+aimi+miera+mera+tra bermain permainan kegemaran ramai iatu NYOROK-NYOROK! kiteowng nyorok di celah-celah pelajar yang sedang beratur.aku tau ramai yang pandang pelik dekat kiteowng. tapi kiteowng buat bodoh jew.haha bile dah penat main nyorok-nyorok sampai berpeluh dibuatnye, kiteowng bersnap-snap gambar di belakang padahal cikgu tengah cakap kat depan. ala, relek la. ramai jew yang buat keje sendiri kat belakang.selepas sudah tamat perhimpunan, RECESS time.hahaha.lepas dah makan sume kiteowng pegy naik kelas. then, aku jumpe my beloved sister nazihah!aku bagi dye something special. sempat jugak bergambar bersama kak nazihah! anis sayang akak!hope hubungan kite kekal sampai bile-bile! <3 <3 
jam sudah menunjukkan pukol 11.30pagi, mase untuk kite berpisah. wey, sumpah memang sedey gile nak berpisah dengan kawan-kawan! mase tak cukop doe untuk bergembira bersama!  drama sedih sudah bermula. masing-masing berpelukan antara satu sama lain. wey, sweet gile la!aku harap kite akan kekal menjadi kawan selama-lamanye! sayang gile kat korang!aku tak kan lupe kan korang! aku akan pegang janji-janji aku tuh.hihihi
hope tahun depan kite still sama sekolah lagy! much much much love !
with hoiruddin ramli <3
memang takder keje.hahaha
with geng silent killer! korang memang sporting :)
my beloved girlfriend! sayang ko! <3
                                                                                                                                          saya sayang kawan-kawan saya!^^

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan