STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

22 November 2010

terima kasih^^

Yeay! aku dapat banyak tagged la! korang adeR? takder kan?HAHAHA


 AWARD FROM AIMIE NADIA THE BUYOT^^
Firstly, aku dapat award from aimi nadia! wey, terima kasih la becoz bagi aku award. jasa ko akan ku kenang sampai bile-bile. tapi seblom tuh aku kene jawab dulu dye soalan budak nie.HAHA


 1-Apakah nama gelaran yang kawan-kawan pernah bagi kat korang yang korang rase lawak??
entahla.setakat nie takde lagi la. aku nie budak baik. HAHAHA

 2-korang selalu lawat blog sape??
sape-sape yang aku nampak dye ader blog la. lagypon aku suke bukak blog orang sebab diorang punye blog lawa-lawa doe.jelez aku.HAHA

3-ape yang korang rase aimie kene buat untuk blog die??
ntahla. blog dye da lawa kot. lebih lawa dari blog aku. sumpah aku xtipu :) 


4-dalam seminggu berape kali lawat blog aimie??
tak tentu la.lagypon aku memang suke bukak blog aimi nie.hehehe 


5-sila pass award ini kat kawan kawan korang yang korang rase blog die cute(^.^)


 TAGGED FROM NURUL AFIQAH YANG LAWA^^
 Lastly, aku dapat tagged from afiqah. tengs sebab sudi tagged aka.kerjasama anda amat dihargai.HAHAHA
aku kene jawab dulu soalan fieqa nie. hope tak susah macam soalan mathematics.HAHAHA


Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
orang yang aku sayang :) 

Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?
aku masih muda lagy untuk pikir bnde alah tuh sume.HAHAHA

Adakah korang sedang bercinta sekarang?
sejujurnye aku TIDAK bercinta sekarang :)
 
Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selepas kami kapel.HAHAHA  
 
Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
tak pernah kuar date pon sebab aku tak kapel :(


Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
novel my memory. tu pon sampai sekarang tak abes lagy bace.HAHA 

Apakah nama penuh korang?
Anis Sofea Ishak 

Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
dua-dua same rata jew.huhuhu 

Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
Justin bieber and lee seung gi ;) 

Adakah korang basuh baju korang sendiri?
tidak. bibik aku yang basuhkan.HAHA

Pilih salah satu, peluk atau cium?
dua-dua aku nak!HAHAHA

Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
satu dunia aku nak pergi. =_=

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang
lawa,cantek,pakai tudung '_'

5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
Benda? bukan orang? haha , oggay ;)
ogee aku.
handphone aku
camera aku
laptop aku
my diary

5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
sume lagu is my favourite :)

Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
16 september 1995. sambut kat rumah jew ;)

 7 orang blogger yang korang nk tag
ili 

 
 



                                                                  sila rajen-rajen la mengTAGGED aku lagi erk?HAHA

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan