STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

26 November 2010

Ili Imanina Mohamad Dahlan (^_^)

Salam. rase macam sudah lama tak update blog niekan? aku tak update pon sebab aku da tak tahu nak tulis ape lagy.  hari nie tibe-tibe aku idea nak tulis pasal sorang kawan baik aku. ehh, aku ade kawan baik kew? heh, mesty la aku ader kawan baik. oke, camne nk mulekan cite pasal kawan aku nie erk? hurm, bia aku cite dulu tentang diri kawan aku nie. 

nama kawan aku nie is ILI IMANINA MOHAMMAD DAHLAN. dilahirkan pade  20 Ogos 1995 di Hospital Asunta, Petaling Jaya. rumahnye terletak di tut tut tut.HAHAHA. takkan rumah dye pon korang nak tahu kan?HAHA. dye nie ader 4 orang adek-beradek. dye sorang jew perempuan dalam adek-beradek dye. her favourite food and drinks plak dye cakap dye main tibai jew semua makanan and minuman. HAHAHA. wah, banyak jugak aku doe aku tahu tentang diri kawan baik aku nie. konklusinya, aku memang seorang kawan yang suke mengambil berat.HAHAHA. padahal baru jew tanye kat dye tadi.HAHAHA. 

kalu dari segi luaran dye, dye nie pakai spek ala-ala budak nerd gitu.HAHAHA. bole dikatekan cantek sebab dye nie ramai peminat.ehh, yeke ko ader ramai peminat ili?HAHA. badan dye kurus. dye xsegemok aku.HAHA. lastly, dye pendek dari aku oke?HAHAHA. dari segi dalaman pula, bagy aku dye nie seorang yang hepy go lucky kot. aku taw kalu ili bce nie mesty dye ngah tersengih sorang-sorang kan?HAHAHA. and dye seorang yang baik tapi kadang-kadang kejam yang amat.HAHAHA.and dye  nie seorang peljar yang pandai. aku mengaku aku tak pandai macam dye.hehe.

papepon, dye la tempat aku menumpang kasih.HAHA.aku suke cerita pape problem aku dekat dye. sebab aku selesa sangat cerita nan ili nie.HAHAHA. sume masalah aku, aku akan cerita kat dye. dye always support aku la. thanks ili ! aku suka sangat kawan dengan ili nie.lagipon ili sangat memahami aku.HAHA. kadang-kadang aku terpikir jugak betape bertuahnye aku dapat kawan dengan ili yang chantek plus baik nie.HAHAHA. korang ader kawan dengan ili kew? takder kan?HAHAHA. 
hah, niela ILIIMANINAMOHAMADDAHLAN. chantek kan dye? actully aku jelez sikit la dengan kecantikan dye nie. tapi aku lebih cute dari dye oke?HAHAHA*pasan sekejap. wow, lelaki mane yang tak terpikat nan ili nie doe! kalu aku jadi lelaki, dah lame aku mintak kapel dengan ili nie.HAHAHA.

hurm, mase cuty sekolah nie bole dikatekan setiap hari la main message dengan ili nie. kalu tak main messange gayut plak. ape taknye kedit aku cepat abes. nie sume salah ili la nie.HAHAHA.kalu tak men msg dengan dye satu hari  memang tak sah la. aku sayang ko la ILIIMANINA. tapi aku taw ko lebih sayangkan 'dye' daripada aku kan?*tacing sekejap. HAHAHA. aku taw mase cuty nie ko memang happy sangat, tapi jangan la batak sangat dengan aku.HAHA.

ili, bile kite bole hang same-same lagy macam haritu? adek aku pon da rindu nak hang nan ko lagi. bile ko da balek klang, kite hang same-same erk sayang? ajak la 'dye' skali.HAHAHA. hurm, aku takkan lupe la mase first tyme aku kenal ko and mase kite mule rapat. rase macam da panjang sangat jew aku tulis pasal budak 
 nie doe! kalu aku tulis lagy mesty bontot ili semakin kembang.HAHAHA. 

papepon kepada iliimanina aku sayang gile kat ko babe! thanks for being my friends! hope kite dapat jadi kawan selamanye! sori atas segala kesalahan aku terhadap ko! aku mengaku aku da banyak kali kenekan ko, kutuk ko semua la. tapi itu hanye gurauan semate-mate erk?HAHAHA. syg ko nenek iliimanina.HAHAHA =)
ILI rock ! =p
macam model kan?HAHA
sayang ko plusplus ! <3

best friends forever right? :)

sebelom aku chaw dulu, aku nak promote sekejap blog nie. actually aku suke usha blog nie. aku suke bace cerita kat blog nie. harap anda bukak and jadi followers untuk blog nie.HAHAHA


                                                                                                                                                                         i still love you okey?

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan