STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

03 Disember 2010

aku mahu jadi jutawan! :p

hai kawan-kawanku! sudah lame aku tidak mengupdate kat blog aku yang tersayang nie kan?HAHA. korang mesti tertanye-tanyekan npe tajok aku nie kejap jadi jutawan kejap jadi bankcrupt? camne aku nak cite erk? hurm, cuti nie kalu malam jew mesti bosan la. kalu bosan jew mesti malam.HAHA. kalu siang tak bosan plak sebab asik tido jew. kantoi plak aku suke tido siang.HAHA. adek aku pon bosan bile malam menjelma. so, kiteowang cadang bermain SAIDINA with our mother! waw! sumpah memang besh gile wa cakap lu. hampir setiap malam la kiteowng main. sebab kiteowng teringin sangat nak jadi jutawan. sebab tuh setiap malam kiteowng main jew. memang tak jemu la main game yang agak berfaedah nie kan.HAHA.korang taw x? aku main saidina nie aku hanye dapat jadi jutawan skali jew!adek aku and my mother selalu dapt jadi jutawan! jelez doe! besh jugak doe kalu aku btol-btol jadi jutawan. adoy, anis suda berangan da nie.HAHAHA. selalunye kan aku la yang selalu out first becoz aku da jadi bankcrupt! memang sedey gile la!HAHA. cewek doe aku.HAHA. yang lagy beshnye bile ayah aku pon join sekali men saidina nie. memang besh giler la kalu ayah aku join skali. ader skali tuh kiteowng men saidina nie sampai pukol 1pagy.HAHA. kecian mak aku yang tak pikir yang dye esok kene pegi keje.HAHA. main saidina with family nie bole merapatkan lagy hubungan kekeluargaan kiteowang la. aku suke aku suke!HAHA
hah,niela permainan saidina tuh. korang msti taw kan? kalu korang tak taw mmg korang kuno la.HAHA. gambar nie aku bawu snap sebentar tadi ea?HAHA. kantoi tadi pon main game nie lagi.HAHA.hurm, tuh jew la yang aku bole cite. aku saje jew nak update bloe nie, korang mesti bosan kan bile bukak blog aku asik cite lame jew kan? sekarang sudah pukoll 1.25pagi. oh no! bile aku mau titow nie? esok dahla kene bngon awal! aku dahla tak bese bangon awal nie. adoy, aku pegy titow ptg td apesal. skung da xboley titow da. cmne nie? maty aku kalu aku tak boley bangon esok pagy. kompem kene marah dengan baba nie. ayoyoyoyo! tape, family day punye pasal aku semangat untuk bangon awal!HAHA
pangkor island here i come!HAHA. rindu sekola! rindu kawan-kawan! ='(
                                                                                                                          Kami hanye kawan! Fullstop!

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan