STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

31 Disember 2010

Goodbye 2010^^

oh nooo! harinie sudah 1 januari 2011. maksudnye buku 2010 akan ditutup and buku 2011 akan dibuka. sayang giler nak tutup buku 2010. banyak giler kenangan yang tak mungkin aku lupe. and it was the best year ever! that the first reason aku tanak tutup buku 2010. reason lain aku tanak bukak buku 2011 is sebab aku da mula masuk kehidupan sebagai pelajar tingkatan 4. OMG! aku sudah tua la! aku nak jadi form three lagy. kalau la aku ader kuase, aku nak ajew patah balek mase aku jadi form three. papepon, life must go on right? (:  so, azam aku untuk tahun baru nie is aku nak study betolbetol,tak mahu mainmain lagy. and aku mahu jadi budak baik.HAHAHA. kantoi la sebelom nie aku jadi budak nakal. actually, aku tanak la lgy ponteng ponteng kelas nie. aku mahu bertaubat. tapi aku tak janji la yang aku bole jadi budak baik ke tak.HAHAHA. hurmm, takder pape lagy yang nak ditaipkan lagy. so, bubbye! happy new year my friends! year 2011 please be good for me! :)
                                                              Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan