STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

03 Januari 2011

First day sekolah^^

okey, sekarang aku officially sudah sixteen years old. tapi birthday aku lambat lagi ea?HAHA. cane dengan kelas baru korang? okey tak? jumpe kawan baru?hehehe. now, aku nak cite pasal first day aku kat sekolah. kalu korang tanak tahu, sila tekan butang x di tab atas nie.HAHA. sampai jew sekolah aku terlihat kelibat ili and tra dekat kantin. aku pon teros lepak la dengan dorang. sekali ader annoucement kene pergi dataran because ader perhimpunan. then, setengah jam kemudian masuk kelas masingmasing, naseb baik aku dah cop tempat awalawal, kalu tak tak dapat aku dok tempat yang aku suke. ohh,lupe plak nak cakap yang aku masuk aliran sastera ikhtisas yang ader ekonomi asas and account. actually, name aku cikgu letak kat aliran sains teknikal, tapi aku tak minat, so aku tukar masuk aliran yang aku minat nie iatu kelas 4dk. majoriti budak ex 3adn 2010 yang masuk kelas 4dk tuh. tapi kalu nak dibandingkan kelas 3adn lagy best. i miss 3adn! :'( tadi kat kelas aku dah belajar add math a.k.a subjek yang difficult bagy aku. tapi alhamdullilah setakat nie aku bole buat add math tuh :) adoy, first day pon sudah mule ader homework! terpakse la buat. actually, aku miss same cikgu yang mengajar aku mase aku form three. rindu nak kene denda dengan dorang.hehehe. okey la, that's all for today. malas nak membebel lagy. Bubbye! :)
                                                                                            Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan