STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

23 Disember 2010

lega^^

salam. alhamdullilah aku dapat 7a. okey tak? :D
malam sebelom nak amek result tuh, aku memang takley titow. yela, memikirkan aku dapat bape a. sumpah aku memang cuak giler. pukoll 1 lebey macamtuh baru titow.tu pon aku memakse diri aku untuk tidow sebab takot tak boley bangon esok pagy. esok pagi baba kejutkan aku solat subuh dulu. then aku sambung tidow balek.HAHA. pukoll 8.30pgy baba kejutkan aku lagy dengan berkate 'anis bangon siapsiap pergi sekolah'. aku bangon jew teros pikir pasal result aku. betapa sejuknye badan aku pagi tuh. dengan menggigilnye sekali. pukoll 9.45 camtuh aku gerak pergy sekolah. sampaisampai jew aku nampak ili. bukan mak dye jew yang datang tapi abang dengan nenek dye skali datang. hebadd la!HAHA. then, jumpe mira di kantin. then, lepaklepak jap kat kantin bersame kawankawanku yang sudah lame tak kujumpe. koll 10.10 macamtuh sudah waktunye untk masuk ke dewan untuk menerima slip peperiksaan. ahhh! waktu tuh la yang paling aku takot plus cuak giler. tangan aku nie da sejuk macam air batu taw tak.HAHA. aku tak dok dengan kawankawan aku, aku dok dengan my beloved father.hihi. majlis tuh dimulakan dengan bcaan al fatehah. then, pegetua bagi ucapan. bla,bla,bla, dalam hati aku 'cepat la habes cakap, aku tak sabo nak tahu result'.haha. then, mase yang ditunggu tunggu telah tibe. cikgu umumkan pelajar yang dapat 9,8 and 7a jew and nek ke atas pentas untuk amek slip. name satu persatu disebut tapi name aku still belom disebut lagy. bile name pelajar 9a abes disebut, aku cakap dengan baba 'anis tak dpat 9a'. air mate aku mule megalir.hihi. then, name pelajar yang mendapat 8a plak disebut, tapi still takder name aku. air mate aku da mule mengalir dengan banyak. then, name pelajar yang mndpt 7a plak yang disebut. msuk jew name claz 3adn keluar la name 'ANIS SOFEA BT ISHAK'. aku pon teros pegy nek atas pentas tuh. bile turun jew aku teros pegy dekat baba and air mate ku mengalir dengan derasnye. then, mase tuh plak mama koll. aku cakap la aku dapat 7a. mama pon happy jew. bile sume name pelajar yang dpt 7a abes disebut, majlis pon abes. sapesape name yang tak disebut tuh kene amek slip kat guru kelas masingmasing. aku teros pergy belakang. jumpe kawankawanku sambil berkate CONGRATULATION. then, lepak jap dengan kawankwan. pukoll 11.30 camtuh aku balek umah. otw nak balek tuh aku ckp la kat baba 'tak dapat la camera dslr'. then, baba berkate ' it's oke baba akan beli gak sebab result anis tuh oke la, bukan senang nak dapat 7a'. aku pon senyum jew la. sampai jew rumah, adeq ku teros tanye aku dapat bape. then, bile aku cakap dye yang terover over. pegy mesagge kawankawan dye pasal result aku. hoi, malu la aku ngek!HAHA. then, setengah jam kemudian baba suruh siap nak pegy kl sebab kene amek hadiah kat NSTP sebab mak aku menang peraduan dalam akhbar metro. then, singgah solat kt masjid bangsar. then,baba ajak pergy low yat dengan menaiki teksi. sampai jew low yat teros pergi kedai camera. finally, i have my own camera dslr. thanks mama and baba! sayang mama and baba! nie baru hadiah dari baba, hadiah dari mama nak ape plak ea?HAHA. pasnie, aku nak fokus study. aku tanak kejadian same berlaku macam aku form three nie. last minute baru study. pasnie NO WAY! :p 
hurm, next year, aku nak masuk aliran ape ea? sains tulen? sains teknikal? akoun sastera? hadoy,tak taw nak amek yang mane satu. aku memang tanak amek sains tulen or whatever sains la sebab aku tak minat and lemah sains. so, amek akoun sastera jew la kot. akoun besh. suke main kirekire.HAHA. 
sekarang sudah pukoll 1.16pagy. nape diriku tidak titow lagy? terharu dengan result aku kah? no. aku takley titow sebab dok belek belek camera dslr aku nie.HAHA. kayh la, mate macam nak merah nie. gua tidow dulu. tapi sebelom tuh aku nak ucapkan setinggi tahniah kepada kawankawanku yang telah mandapat 9a. tapi sape yang tak dapat 9a tuh jangan la berkecil hati sebab SPM still ader lagy. so, bile SPM buat la betol betol? :) Good nite :p
                                                                                                   Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan