STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

21 Disember 2010

dup dap dup dap. . . .

OMG! esok hari yang ditunggu tunggu akan tiba. jantung ku sudah mule berdebar debar sampai jantung nak keluar pon ade gak.HAHA. tomorow adalah hari mengambil slip peperiksaan menengah rendah.raserase aku dapat bape A ea? dapat 8a pon jadi la sebab 8a aku da bole dapat camera DSLR. esok juga, aku akn bertemu dengan kawankawanku yang sudah lame tidak ku jumpe. rindu tahap babeng la kat korang! esok aku nak hug korang puaspuas. orang kate result akan keluar pukoll 10pagy nty. mesti mase aku nak amek result nty tangan aku sejuk giler and rase nak terkencing. jangan terkencing kat situ sudah la.HAHA. okeyla, post kali nie pendek jew. sebab da tak tahu nak tulis ape lagy. doakan aku dapat keputusan yang cemerlang kay? tapi sebelom aku stop taip aku nak doa jap.hehe. harap korang bole mengAminkan doa aku nie :)

YA ALLAH. Kau berikanlah kami keputusan yang terbaik. sesungguhnye Engkau Maha Pemurah. Setidaktidaknye Kau berikanlah kami ape yang diingini dan mampu membuat kedua ibubapa kami tersenyum ya Allah. dan janganlah Kau berikan kegagalan. Amin! 

*aku copy balek message yang aku dapat dari membe aku.hehehe 


awww,camera dslr ini akan menjadi milliku jika aku mendapat 8 or 9a ! Amin! :)
                                                                                                        Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan