STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

18 Disember 2010

OMG! RESULT IS COMING!

assalamualaikum. kalu tak jawab berdosa taw. so, baik korang jawab sekarang.HAHA. seperti yang korang taw kan yang result pmr akan dikeluarkan pada 23 disember 2010 bukan 28 disember 2010 ea?. saya ulang lagy sekali lagy 23 disember 2010 okey? OMG! another 5 days! takot plus cuak plus excited plus happy sumenye ader dalam diri aku nie. kadangkadang aku menanges sebab takot tak dapat 9a and tak dapat gembirakan hati mama and baba ku. aku memang menyesal giler la sebab asik mainmain jew mase aku berada di tingkatan tiga nie. bukannye nak fokus mase belajar. akibatnye, last minute baru panik nak study nie study tuh sampai otak aku nie jadi migrain doe. tapi mase aku nak jawab exam pmr tuh mama and baba cakap 'anis buat la ape yang anis mampu'. aku just senyum bile parents cakap macam tuh. then, parents aku taw yang 23 disember nie result akan keluar, dorang cakap kat aku 'mama and baba terima jew result anis, sebab tuh jew yang mampu anis buat'. aku sedey la sebab takot sangat kalu tak dapat gembirakan hati parents aku. aku nak sangat happy kan parents aku sekali lagy macam aku dapat 5a dalam upsr dulu. sekarang nie aku hanye berdoa kepada Allah jew untuk mendapat keputusan yang lulus lagy cemerlang. hurm, tak lame lagy bulan disember akan habis and bermula la tahun baru. memang sedey la nak tinggalkan tahun 2010 nie. banyak kenangan yang tak mungkin aku lupekan selamanye. okey la, sampai disinie sahaja. kepada semua budak form three yang akan mengambil result, aku doakan korang mendapat keputusan yang cemerlang. hope kite dapat kejayaan bersamasama. cey cey cey. ayat tak bole bla doe.HAHAHA. 
                                                                           Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan