STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

08 Januari 2011

macamacam.

salam blogger! how your's day? okey? post kali nie macammacam aku nak cerita. kalu tanak dengar sile tekan x ditab atas tuh.HAHA. firstly, sejak bergelar form four nie kerja sekolahku bertimbuntimbun tahu tak! padahal homework tuh beberape hari yang lepas cikgu da bagi.aku yang menangguh nangguhkan kerja tuh. akibatnya, homeworkku betimbuntimbun sampai meja study aku tak muat nak letak sume homework kat atas meja tuh. *gebang jew*.HAHA. aku semakin suke duduk di kelas 4dk tuh. semakin rapat dengan budak kelas 4dk tuh. bile masuk 4dk tuh rase macam berade dekat kelas 3adn dulu. cakap pasal 3adn aku rindu same budakbudaknya. padahal setiap hari boleh jumpe dekat sekolah!HAHA. 
what? rombak kelas? tak sukenye! aku tak kene tukar kelas aku stay jew kelas dk tuh. but mira dapat masuk kelas ds. adoy! tak besh la takder dye kt kelas. nanti sama sape aku nak borak and tidur samesame kat kelas?HAHA. tapetape, siti humairah akan menggantikan tempat mira dekat kelas. yeah! cucu aku akan duduk disebelah aku dalam kelas!HAHA. bile aku tengok list budakbudak 4dk yang baru, seramai 45 orang yang akan duduk dekat dalam kelas tuh. bapak dye ramai gile! sebelom nie 36 orang pon dah sempit giler nak maty, ni kan nak 45 orang! cikgu nie pon pikir la sikit. buat la kelas sastera  dua kelas. nanti senang budakbudak nak belajar dengan tenang.HAHA. dengar citer, ramai budak sains tulen nak amek aliran sastera? haiyyooo. semakin ramai la yang nak masuk kelas 4dk nie. famous betol kelas 4dk nie. kelas sape la tuh? kelas aku la!HAHAHA. 
nak tahu tak? kalu tanak tahu sudah la. bla dari page nie.HAHA. aku dah jumpe orang baru. bukan kawan baru. tapi sepepat yang baru. menggantikan tempat 'dye' dulu. semestinye sepepat aku nie lebih comel plus hensem dari 'dye'.HAHA. mentangmentang la dah takde pape dengan 'dye' suke hati jew nak kutuk 'dye'.HAHA. actually, aku minat la kat budak tuh. kiteorang tak penah berhubungan langsong.HAHA. aku nak try msg dye. tapi aku nak dye start dulu. adoy, kalu aku tunggu dye msg dulu sampai bilebile takkan terjadi. tapetape, aku akan berdoa yang dye akan msg aku dulu.HAHA. 
okeyla, sampai disinie sahaja. macam dah banyak sangat jew aku membebel nie. aku tahu korang bukannye nak bace pon kan?HAHA. lastly, aku nak cakap yang aku suke ACCOUNT! =)
              Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan