STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

10 Januari 2011

gayutgayut

hari ini aku ngantok sangatsangat. pagipagi pergi sekolah kalu ngantok tuh perkara normal la kan? tapi aku harini dari pergi sampai balek ngantok jew. pagipagi lagi ader subject add math. selalunye orang belaja add math mseti tak ngantok kan? tapi aku ngantok doe! menguap jangan cakap la. tak terkira doe!HAHA. makan gulegule pon tader pape respon. mate aku nie yang sepet sudah bertambah sepet tahu tak? aku tahu sebab kenapa aku ngantok sangat harinie. malam tadi aku tidur pukoll 3 pagy.hehe. nak tahu aku buat ape? aku gayut la. bukan main gayutgayut dekat tiang tuh tapi gayut calling calling orang.bukan gayut dengan pakwe oke? aku takder pakwe. officially single.HAHA. aku gayut dengan mira la a.k.a my girlfriend. lebey satu jam kot kiteorang gayut. memang lame giler! tuh pon aku stop calling dye sebab super savers aku da abes. kalu ader lagi mesti tak bentibenti.HAHA. aku pon tak tahu ape yang kiteorang borakkan tuh. tapi ader jew citer nak cite. bese la pompuan kan. gossip jangan cakap la. mesti la ader kan.HAHA. *kantoi sudah*. pasnie aku dah tanak lagi tidur lambat waktu time sekolah. nie lah akibatnye bile tidur lambat langsong takley fokus mase belajar. so, jangan la korang ikot perangai aku nie.HAHA.hurm, rasenye sampai dekat sinie jew la yang bole aku cerita. saje jew nak batak dengan korang yang aku gayut dengan girlfriend aku sampai pagi. korang ader? takder kan?HAHA.sebelom aku stop taip aku nak say congratulation to ana rafali sebab win AJL semalam. actually aku langsong tak setuju yang ana rafali menang. tapi nak buat camnekan bukan rezeki yuna. papepon yuna lawa giler babe!teringin nak jadi macam dye!HAHA Bye! Take Care! ^_^
                                                                                                                                   Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan