STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

17 Januari 2011

dimana bukuku menghilang?

hai kawankawan! today post aku nak cerita pasal buku teks aku.korang tahu tak? dua buku teks aku hilang doe! add math and english. mane perginye buku teks kesayangan aku tuh! tibetibe jew menghilang. adoy, sape plak yang nak mencuri buku teks aku nie. setahu semua pelajar dapat buku teks percuma! agrhhhhh! kalu tak jumpe buku teks tuh nanti akhir tahun nanti kene beli baru. adoy, nie sume KELABU punye pasal la. suke hati mak bapak dye jew nak alihalihkan bukubuku aku yang kt bawah meja aku ke meja yang lain. akibatnye, dua buku teks aku hilang! kalu aku still tak jumpe lagy buku teks aku tuh, siap la KELABU aku akan maki ko habes habesan!HAHA. wahai buku teks add math and english ku, kembali la kepada tuanmu. tuanmu sangat merindui kalian. tanpa kalian tuanmu susah untuk mengulangkaji pelajaran.HAHAHA. 
harinie keputusan SMA telah diumumkan. aku memang excited giler nak dengar keputusannye. nak tahu sape pelajar lelaki yang terbaik untuk SMA 2010? it's ahmad aizuddin! oyeah! my best frenz tuh. haha. congrats aizud! aku tumpang gembira.HAHA. untuk pelajar perempuan pulak kak maryam nadiah. huyyoo! congrats kak mar! untuk SMA 2011 sape plak? mesti aku kan?HAHA. papepon, nak say congrats kepada pelajar yang mendapat jaid jiddan and jaid. and aku nak say congrats kepada si 'dye' kerana telah mendapat mumtaz! bangge doe aku! HAHA. ohh, si 'dye' semakin comel plus hensem la. aku sudah mule terpikat dengan 'dye' semula.HAHA. that's all for today! kelas 4dk semakin lawa! i like!
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan