STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

24 Januari 2011

Bieber Fever !


Assalamualaikum kepada semua bloggers. sehat? sudah lame tidak ku update blog usang ku ini.HAHA. seperti yang korang tahu kan yang justin bieber a.k.a my boyfriend akan datang ke KL pada 21 April nie. OMG ! seriously, aku nak sangat pergi. tapi tak mengizinkan. dah la sekarang aku melanda bieber fever. setiap hari setiap mase tengok picture justin bieber plus nyanyi lagu dye. bukan tuh jew, aku siap tulis JUSTIN BIEBER LOVE ANIS SOFEA kat depan meja aku gune liquid paper. lantak kau la kalu cikgu nampak pon.HAHA.*kebatakkan disituh. kan best kalu aku dapat pergi concert bieber tuh. tak dapat ku bayangkan kalu aku dapat pergi sane. bayangkan justin bieber pandang plus senyum dekat aku and suruh aku naik pentas nyanyi dengan dye. ohhh, mase tuh aku la orang yang paling gembira and bagaikan dunia ini aku yang punye.HAHA. *terlebih berangan. wahai anis, sudah sudahla tuh berangan pasal bieber ko tuh, tak pasal pasal bertambah jerawat kau lagi.HAHA. tapi kan, aku pon tak tahu why aku boleh terlalu obsessed giler kat justin bieber nie. mase mule mule tuh, aku minat biase jew , tapi bile dye dah makin popular plus handsome, terpikat pulak aku. nie beberapa bukti betape obsessed nye aku kat justin bieber.HAHA  Firstly,kat handphone aku berlambak giler gambar justin bieber. kat laptop pon jangan cakap la siap buat sebagai wallpaper lagy. kat almari aku pon ader gambar justin bieber. besar punye. korang ader? takder kan?HAHA. bukan gambar jew, tapi lagu justin bieber hampir kesemua lagu dye aku dah download yang studio version and acoustic version.laslty, aku siap beli magazine yang ader muke justin bieber.tak kesah la magazine apepon, asalkan ader muke justin bieber. akibatnye, rm100 aku melayang.HAHA gilerkan aku?HAHA. 
kan best kalu ticket ini menjadi milikku. betapa happy nye aku! ;(
kalu tak dapat seat rm498 yang rm98 pon jadilah. asalkan boleh nampak muke bieber aku.HAHA
i wish one of the ticket can be mine. tapi semuanye sudah terlambat ;(
berbalik pada cerita concert bieber tadi tuh, aku dengar cerita ticket concert bieber dah sold out kan? oh no! harapan ku hancur untuk pergi ke concert tuh. :'( HAHA. jelez giler sape yang dapat pergi concert bieber tuh lebih lebih lagy bile dapat duduk kat depan pentas tuh. mesti dapat pegang tangan bieber. tapela, at least aku dah dapat pegang tangan justin bieber kat dalam mimpi aku.HAHA *kantoi aku mimpi pasal justin bieber.HAHA.orang cakap kalu kite mimpi orang tuh, means that orang tuh rindukan kite. okey fine, maksudnye justin bieber rindu aku la. OMG! aku sudah mule bangge.HAHA *pasan sekejap. humm, kalu tak dapat yang real punye justin bieber , dapat klon dye pon boleh.HAHA.tapi aku rase aku dah jumpe dah klon justin bieber tuh. nak tahu sape? biarlah rahsia.HAHA. kayh la, dah banyak sangat aku membebel nie. Bubbye! i love my justin bieber ! =)
this is my boyfriend. love you sayang ! >_<
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan