STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

01 Februari 2011

pleaseeeeee :')

hai kawankawan! ehh, sedar tak sedar dah masuk bulan kedua aku jadi form four. wahh, cepat giler mase berjalan. wahai mase, boleh tak kamoo berjalan perlahan sedikit.*macam cakap dengan dinding je.HAHA. walaupon mase berjalan cepat, hidup mesti diteruskan jugak kan? ehh,ape aku merepek nie. *gelak kambing.HAHA. 
okey. berbalik pade tajuk post aku tuh, aku cakap aku nak something right? nak tahu ape yang aku nak from my parents? aku mahu pergi konsert maher zain! korang kalu justin bieber datang malaysia tahu aje, tapi kalu maher zain datang korang tahu? tak tahu kan?HAHA. actually aku nak pergi concert maher zain nie sebab nak merawat balek luke dalam hati aku nie sebab tak dapat pergi concert bieber.HAHA tuh jew. yela, kalu tak dapat pergi concert bieber concert maher zain pon jadi la.HAHA. tapi aku minat la jugak maher zain. suke giler dengar lagulagu dye. buatkan aku bertaubat.HAHA.aku dah cakap dah kat mama and baba yang aku nak pergi concert maher zain nie, dorang macam bagi green light tapi belom buat keputusan lagy. ala, aku harap jadi la pergi concert maher zain nie. lagipon concert nie buat kat stadium malawati, shah alam je kot. dekat je dengan rumah aku, setengah jam pon dah sampai.HAHA. kalu nak dibandingkan dengan concert bieber tuh, satu jam baru sampai tapi tuh baru sampai kalu nak cari parking lagy, kompem mengambil mase yang lame. *kononnye nak menangkan konsert maher zain la tapi hati still lagy meraung sebab tak dapat pergi konsert bieber.HAHA.
 okey la, sampai disinie sahaje coretan aku kali nie. ehh, macam skema je ayat aku nie.HAHA. tape, ayat nie boleh buat dalam karangan bahasa melayu. kompem dapat A dalam SPM.HAHA. kalu aku dapat pergi koncert maher zain aku akan bagytahu korang sume. aku pon nak batak jugak macam korangkorang yang dapat pergi concert bieber tuh.HAHA :p Ya Allah dapatkan la aku pergi konsert maher zain ituh. aminn. cepat aminn kan doa aku. nanti aku belanje korang. cehh, baget macam kaye pulak.HAHA bubbye! (:
p/s: jelez giler dengan mielin sebab dye dapat pergi concert bieber. mielin, ko jangan lupe dengan janji kau pade diri ku. amek gambar bieber untuk aku ea?HAHA (:
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan