STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

07 Februari 2011

CONTEST AKU DAN DIA ^_^

Assalamualaikum. jawab la kalu tak jawab dosa taww.HAHA. actually for the first time aku join contest dekat blogger nie. sebelom nie tak pernah pon. sebabnya aku malas nak join because kompem kompem aku kalah kot.HAHA. tapi tibetibe jew ader angin aku nak join contest nie. padahal aku masuk contest nie pon sebab yang anjurkan contest is my classmates a.k.a. penolong kelas. so, boleh lah bodekbodek dia bak kate aryna.HAHA. kepada g-ha please bagy aku menang. kalu kau tak bagy aku menang, aku tak nak ikot cakap kau lagy.HAHA >_<
 CONTEST AKU DAN DIA
suatu hari aku berjalan jalan di Midvalley. tibetibe aku terase ingin masuk ke sebuah kedai bernama Miss T kerana terlihat banyak barang yang cute cute. tibetibe sedang aku khusyuk mengusya barangbarang di kedai itu. aku ternampak si dia dan kawankawannye. aku terpegun melihat si dia dan rakanrakannye. kerana mereka mempuyai badan yang berwarna biru. sebab my favourite colour is blue. si dia nie mempunyai kepala yang besar berbanding badannye yang seakan akan alien :D tanpa memikirkan pape aku teros mengambil dia daripada rakanrakannye walaupon aku tahu rakanrakannye mesti sedih sebab kawan mereka terpakse dipisahkan. aku berase seronok sangat mempunyai si dia nie. dye begitu beharga pada diriku. setiap malam aku mesti memeluk dia sebab tanpa dia aku takley nak tidur dengan nyenyak. because of that kalau aku balek kampung or pergi vacation sekali pon aku mesti bawak si dia nie *please gelakkan aku :p sampai sekarang takde sape yang berani pegang dia nie sebab dia nie sudah terkena air liur basiku.HAHA masuk harinie sudah hampir 11 bulan dia menjadi milikku. opps lupe pulak nak bagy tahu name dia nie. name dia is OGEE. bukan ogy yang artis tu ea?HAHA. nak tahu rupe paras si OGEE nie?jeng jeng jeng jeng...
|
|
|
|
|
|
|
V
|
|
|
|
|
 | 
v

comelkan OGEE aku?tengok la sape tuannye kan?HAHA. aku rase tuan contest nie mesti bagy hadiah shawl kan? yela sekarang nie kan fashion memakai shawl. tape aku suke! :D
untuk maklumat lanjut or nak join contest nie silalah click >here<. Bubbye.
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan