STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

16 Februari 2011

Fed Up -,-'

hai kepada semua blogger. sudah seminggu aku tak update blog usang nie. korang rindu aku tak? cakap je la yang korang rindu aku. tak payah nak malu malu :p okeyy, today post aku nak cakap yang aku FED UP. aku fed up dengan sape? ehh, bukan sesame manusia. tetapi barang yang aku selalu gune and boley dikatekan setiap hari aku gune. kalu tak gune memang tak sah. korang nak tahu apakah barang yang aku maksudkan itu? jeng jeng jeng ... it's my STATIONARY such as pencil, eraser,liquid,ruler and pen. korang nak tahu kenape aku fed up sangat dengan bende alah tuh semua? kalau korang taknak tahu, tolong bla dari page nie.HAHA. kidding jew la. >_<
ceritanye begini. actually aku bukan fed up sebab stationary aku tuh tak lawa or tak sedap dipakai ke ape. tapi just aku fed up sebab barang stationary asyik missing jew doe. dah masuk bulan kedua untuk tahun 2011 nie pembaris plus liquid plus pemadam aku dah hilang okeee. terpakse beli baru. adoyy. aku tak suke la nak menyusahkan mama and baba aku.hihi. mama boleh pulak cakap baru awal bulan takkan pemadam dah boley habes gune. okeyy fine.HAHA yela, baru bulan bape jew dah kene beli baru. kalu pertengahan bulan bende alah tuh hilang takpe gak. nie awal bulan. manenye aku tak fed up. sabar anis. sabar itu separuh daripada iman (: aku rase kat kelas DK tuh ader hantu stationary la.HAHA. takotnye! :p
ehh,lupe pulak nak bagitahu korang yang aku dah jumpe balik buku teks add math and english aku. rupenye dekat bawah meja maira and aryna la. naseb bek aku tak beli baru lagy and aku tak maki maki depan si GREY tuh.HAHA. okeyy, itu sahaje untuk harinie. semoga kite berjumpe dilain hari.Assalamualaikum. bubbye! (:
saje nak letak gambar header nie. sebab nak membatak kat korang yang header ini dibuat khas untuk aku oleh miera suhaimi. thanks miera! sayang kau! (:
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan