STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

25 Februari 2011

nape kau pindah weyyy? :'(

 hai bloggers! ader la member kesayangan aku nie or boley dikenali sebagai beshfren aku dia mahu pindah sekolah doe! nape dia sanggup tinggal kan kiteorang berempat? nanti bile dia dah tak sekolah sini takde lagy SHERLINIS. hanye tinggal SHELINIS. sumpah tak sedap nama tuh kalu tak der huruf R.walaupapepon, aku terpakse lepaskan kau pergi menimba ilmu disane. mungkin sekolah SBPI kuantan tuh lebih elok dari SAMTSH nie. ehh, korang tahu kew sape yang aku maksudkan nie? dia nie adelah ATHIRAH NUR DAMIA AMINUDDIN.aku sayang kau taww. bile kau dah sekolah kat sane. kau jangan lupekan kiteorang kat sinie. bile kau tak der kat sinie, aku akan..
rindu dengan kelampian kau.
rindu dengan ke'otai'an kau.
rindu dengan ketawa donkey kau :p
aku akan merinduikan athirah damia aminuddin :'(
dari kiri:aryna shawol,anis sofea,athirah damia (:
aku suke gambar nie sebab ianye CANDID :)
athirah adelah hantu KOOP.hahaha :p
wishes from student 4ma'wa.
kami beshfrenz forever! <3
tempat kali terakhir kene denda dengan tecer fazlinda.HAHA
kelas ini la tempat bermulanye SHERLINIS dipertemukan :)
kau kan akan duduk di asrama, so take care selalu. jangan tak mandi pulak.HAHA. aku akan selalu mengingati kau. sorry atas salah silap aku weyy. maafkan aku aww. sayang kau plusplus. kau jangan lupekan aku taw.. aku akan selalu mendoakan kau berjaya and bahagia di sekolah yang baru. doakan aku dapat straight A's SPM aww. goodluck for your SPM 2012. bubbye traDon! :'( 
your friends,
Anis Sofea Ishak

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan