STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

12 Mac 2011

Ulang Siaran :p

hai bloggers! dah lama kan aku tak update blog nie? korang rindu aku kan? ehh, tak mengaku pulak. cakap jew la yang korang rindu aku. okeyy gedikk betoii aku nie :p sorrie tak update blog nie sebab minggu lepas memang buzy giler tahap babeng la (: dengan amal islaminye ujian prestasi bagai. mane satu aku nak cite dulu erk? okeyy kite mulekan tajuk kite dengan bismillahhirahmannirahim :p

 tajuk pertama : aku pergi koncert maher zain with my family pade 26 Feb 2011.
okeyy seperti yang post aku yang lepas aku ader cakap yang aku pergi concert maher zain kan? andd finallly aku dapat pergi jumpe maher zain and see his concert at stadium melawati shah alam! OMG! sumpah memang bestt gilerr. memang tak rugi la beli ticket mahal mahal pon. ehh mahal ke ticketnye? ticket concert JB lagy mahal okeyyy :p seriously memang ramai giler orang kat concert tuh. sesak doe mase nak masuk stadium tuh. and seperti yang korang tahu maher zain tuh kan handsome, tapi bile korang tengok depan depan ya Allah handsome gileee bhaiii. cair aku dibuatnye.HAHA. serious tak puas dengar dye nyanyi. semua lagu aku yang dye nyanyi aku ikot nyanyi. haih, iloveyou maher zain :p nie gambargambar mase aku pergi concert maher zain.
the end of first topicc (:

tajuk kedua:pertandingan amal islami
apekah itu amal islami? korang tahu ape itu amal islami? sekolah korang ader? takder kan?Hihihi XD
 amal islami itu macam pertandingan forum,debat,syarahan,musamarrah,nasyid,marhaban, dan lainlain mengikut rumah sukan. so, setiap rumah sukan mesti ader wakil bagy setiap acara. aku rumah ibnu khaldun bukan lagi ibnu razzi *pengkhianat :p pertandingan ini diadakan pade 2 and 3 mac. okeey, korang nak tahu aku masuk ape? aku masuk forum! caye tak? muke aku masuk forum? susah untk dipercayai.HAHA. actully, saje jew nak try something neww. dah forum tuh kosong kiteorang masuk jew la. aku,aimi,miera and maira. kiteorang tak prepare papepon. sehari sebelom pertandingan baru kelamkabut nak cari isi and hafal bagai. tapi dengan berkat usaha kiteorang, kiteorang dapat naib johan. fuyyoohh! baru first time masuk dah dapat naib johan. tahun depan boley juare pulak.Hihihi. pas semua acare dah dipertandingkan acre ambil hadiah pulak. kiteorang memang semangat giler siap buat bendera and pompom ibnu khaldun. kerje tangan kiteorang sendiri aww. setiap kali name ibnu khaldun disebut kiteorang la yang semangat tepuk. dahla dok depan sekali.HAHA. finally, ibnu khaldun menang untuk acare amal islami nie. yang paling best tuh kiteorang ingat ibnu khaldun kalah tup tup ibnu khaldun menang. aien and maira dah nak keluar dewan dah sekali ibnu khaldun menang melompatlompat la dorang.HAHA.
tamat untuk tajuk kedua ;p

last tajuk:ujian prestasi pertama
adoy exam exam nie aku tak suke la. malas siot nak bace bukuu. aku rase result aku untuk first exam nie macam terok je lebih lebih lagy untuk subjek SMA. ya Allah anis tolong la berubah SMA dah nak dekat nie (: tapi time buat exam subjek pendidikan al-quran and sunnah plus al-quran yang paling bessh sekali. okeyy fullstop pasal bende tuh.Hihihi. sorii takde gambar untuk dipamerkan :p end off last tajuk.

panjang gilee post aku kali nie. harap korang terhibur. sebelum aku tutup majlis ehh silapp sebelum aku stop menaip, seperti yang korang tahu tsunami melanda jepun right? aku simpati pade jepun. and aku harap negare malaysia tak kene. ya Allah kau selamatkan la kami dari terkena pelbagai bala bencane di malaysia ini. aminnnn (:
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan