STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

19 Mac 2011

Kisah Cuti Sekolah.

 hai kawankawan! how's your holiday? best tak? mesti best kan? (: 
okeyy,today post aku nak taip pasal ape yang aku buat mase cuti sekolah nie. actully, cuti sekolah nie aku bosan giler tahu tak. asik terperap kat rumah je. and 5 hari berturut turut dok ganti tusyen add math and math. otak aku nie dah full dengan formula je cuti nie.HAHA.
hari jumaat semalam aku cakap kat mama. camnie kiteorang berdialog : 

anis: ma, jom la weekend nie kite pergi jalanjalan. bosan la asik dok rumah je.
mama: nak pergi mane sayang?
anis: mane mane je. asalkan boley kuar dari rumah nie.HAHA
mama: nanti mama tanye baba.

Then malam tuh mama cakap kite akan tidur kat hotel pade esok hari yang berdekatan dengan shopping mall je. nak tahu kat mane? kat Summit Hotel. korang tahu? :p actully, summit hotel tuh bersambung dengan the Summit shopping mall. so,senang la kiteorang nak shopping, cari makan and bagai kat situh. sabtu pagy tuh aku pon siapsiap la nak pergi hotel. semangat doe aku. aku la orang pertama siap dalam rumah tuh.HAHA. 
bile dah sampai hotel orang hotel tuh cakap boley check in pukoll 1.30. mase tuh belom lagy pukoll 1.30. so, kiteorang bercadang pergi shopping mall dulu pergi booked ticket wayang :)
sampai je kat tempat wayang baba teros pergi ke kaunter. kiteorang amek yang pukol 4.20 petang punye. nak tahu kiteorang tengok cite ape? HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA! :p sumpah cite tuh memang besh gilerr tahu takk. rugi sape yang tak tengok. and sapesape yang dah tengok PRINCE MARCUS aku punyee taww. :p
malam tuh pulak. kiteorang mahu berkaraoke! oyeah! serious lame giler kiteorang berkaraoke. dari pukoll 8.30 sampai 11.30 malam.hehe. ape taknye semua hantu karaoke except me *tak mengaku :p lagu pertame aku nyanyi malam tuh is LAGU KITA by aizat. remine me of someone.hee. then lagu justin bieber pon aku nyanyi taww. yela, aku kan belibers mesti la kene nyanyi lagu dye. and seriously sore aku tak sedap macam mama,baba and aya. sedih doe sebab suare aku tak sedap macam dorang and justin bieber.HAHAHA :p sorie gambar aku tengah karaoke takde la. tapi video aku tengah karaoke ade la. sori tak mahu letak. segan. :)
aku rase best la jugak cuti kali nie sebab atlest aku keluar rumah jugak.hehe. and part yang paling aku suke is impianku tercapai jugaa. nak tahu ape impian yang aku maksudkan nie. inilah dye.
 |
 |
  | 
 |
 |
 |
 |
  | 
  V
oyeah! finally aku jumpe jugak buku yang selamaa inie aku pikir aku tak kan dapat beli or jumpe. syukur alhamdulllilah. haish,tak pasal pasal rm100 aku melayang.takpe demi justin bieber aku sanggup buat ape sahaje.HAHA :P sekarang tengah cube untuk menghabiskan bacaan novel nie. aku sayang giler justin bieber ehh i mean that book.HAHA. esok sekolah. can't wait to see my friends and get my 'good' result.HAHA
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan