STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

25 Mac 2011

Result.

 hai kawankawanku! today post aku nak cerita sikit pasal result. aku ambil result spm? oh noo, aku still mude lagy okeyy. baru nak masuk sixteen years old.hehehe. actually, nak cakap pasal result UJIAN PRESTASI I aku. hurmmm, ade yang terok ader yang okeee :) tapi naseb baik mama and baba tak marah dengan result aku nie. dorang just said 'pasnie buat betolbetol, kene berkorban sikit, tahun depan anis dah SPM'. baik bosss! HAHAHA :')
hurmm,cakap pasal result spm, wahh aku suke tengok orang dapat straight A's tuh lebih lebih lagy A+. mesti their parents so proud of themm. i wish i could be one of themm. Doakan aku dapat straight A's in my spm 2012 okeyyy? ;)

nampak tak gambar aku diatas nie? kalu nak tengok dengan lebih jelas lagi sila click gambar tersebut.HAHAHA *tak segan :p
gambar first tuh menunjukkan result untuk subjek SPM. gambar kedua pulak result untuk subjek SMA. pade sapesape yang tak tahu SMA itu ape. meyhh sinie aku bagitahu. SMA is Sijil Menengah Atas. exam inie hanye untuk pelajar form four yang bersekolah di sekolah agama. so, i'm proud to be student yang sekolah di sekolah agame. tp padahal dalam hati meraung raung taknak ambil SMA tahun nie.HAHaHA :P korang still lagy tak nak nampak dengan jelas aku punye result tuh? senang citer meyh aku tulis markahnyee. 

Bahasa Melayu: 75
English: 83
Sejarah: 60
Pendidikan Al-quran dan Sunnah: 82
Pendidikan Syariah Islamiah: 75
Additional Mathematics: 60
Mathematics Modern: 75
Prinsip Perakaunan: 59
Ekonomi Asas: 80
Science: 68
Bahasa Arab Tinggi: 17

star kan result aku?HAHA *pasan :p yang paling star sekali is Bahasa Arab Tinggi la. hanyee 17% sahaje. ya Allah,ape nak jadi dengan kau nie anis?HAHAHA. bertaubat la kau anis. tahun depan dah nak spm dahh. bile aku nak berubah nie.? ==' that's all for today,kbyeee :'). sebelom tuh aku nak said HAppy birthday to my besh frenss NADZIRAH KHALISAH. ilove youu sayangg <3
ini dia NADZIRAH KHALISAH. lawa kann dia? she's minee :)
*24 March adelah hari malang aku and hari yang paling sedih bagy aku. hanyee kawan rapat sahaje yang tahu pasal bende nie.
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan