STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

11 April 2011

Best Friend (:

hai bloggers. sumpah dah lame kan aku tak update kat blog nie? rindu aku kan?hihihi ;P actually aku bukannye buzy punn just aku malas nak menaip. hari ini aku ader mood pulak nak update blog yang usang nie.HAHA. okey balek pade tajuk entry aku kali ini. best friend? apekah itu best friend? korang ader best friend? semestinye semua orang ader best friend kan? tipu la kalau korang takde kan? :D okeyy aku nak cakap pasal my newest best friends forever :) 

nama diberi nadzirah khalisah muhd zakari
dilahirkan pada 24 Mac 1995
bersekolah di SMK Abdul Rahman Talib,Kuantan
dia baik
dia lawa
dia comell
dia penyayang
dia sayang aku 
dia aku punyee ;P


hah,nie serba sedikit tentang best friend aku tuh. kami mule kenal pade 15 Mac 2011. wah dah sebulan lebih kiteorang jadi kawan. ehh bukan kawan je tapi best friends forever <3 terima kasih twitter and facebook yang merapatkan hubungan kamii (: hurm one day kiteorang akan jumpe jugakkk. wahh tak sabar doe nak jumpee dye. seriously aku rinduu dye sangatt sangatt. nak gayut dengan dia lagii. suke dengar suare dia.Hihihi. ehh, nak tahu rupe paras budak lawaa nie? :D
hah, ini lah dia Nadzirah Khalisah Muhd Zakari. lawa kan? jangan nak ambil dia dari aku. she's minee.hihihi. cett jangan pikir lain taw.HAHA :P
nampak tak gambar diatas ini? oyeahh aku siap edit gambar aku dengan dia sebab aku sayang gilerr kat dia. don't leave me taw nana? iloveeyou so muchhhh! <3
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan