STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

21 April 2011

hatiku hampa..

arghhh. ehh asssalamualaikumm dulu.hihihi
seperti yang korang tahu hari ini iatu 21 April adelah concert Justin Bieber live in Stadium Merdeka. seriouslly aku nak pergii. tapi nak buat camne kan bukan rezeki aku nak jumpe bakal suami aku.haha sedihnyee aku tak dapat jumpe bakal suami aku.haha tapi takpe JB paham dengan situasi aku. and semalam dye ade calling aku. nak tahu ape yang kiteorang borakkan? :p
Me: i'm sorry darling because i cannot meet you at your concert tomorrow (today).seriously i miss you :)
JB: it's okay darling i get it. i miss you too. take care of yourself. i want you to know that i love you so much more than selene gomez :P
Me: okayy :) take care of yourself too. iloveyou too.
 that's enough tak boley cite sampai habiss. private.haha sape sape yang bace dialog aku tadi jangan jeles. and selene gomez pun restu aku jadi madu dye nanti.haha :p
 okeyy dah la tuh. aku tak sanggup nak berlakon lagi.haha.
 malam nie confirm aku menangis sorangsorang dalam bilik. hurmm kalau aku menangis air mate darah sekalipun takde maknenye aku boley pergi. ticket pun dah sold out. adoyy sabar je la. seriously aku jeles dengan Raihan Amilin and Muhd Affifudden :'( haih malam nie semua beliebers kat malaysia dengar lagu JB secara live. aku pulak? hanye dengar dekat mp3 aku je la :/
okey that's for today. kepada sapesape yang pergi concert tuh ingatingat la sikit aku kat sinie.haha please tangkap gambar JB aku banyak banyak taw nanti bagy kat aku.HAHA :P malam nie aku pergi concert dengan Aina Syairah.haha *menipu je :P kalau tak percaye tengok nie
  |  
|
|
 | 
|
|
|
V
okeyy aku nak siapsiap nak pergi concert bieber. kbyee. padahal nak pergi masuk dalam bilik kunci pintu and nanges puas puas.HAHA :p
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan