STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

23 April 2011

Lawatan Sekolah.

Assalamualaikum, tak jawab dosa (:
semalam bestt sangatt sangatt. seronok. tapi kepenatan la sikit.hihhi
kenapa aku kate semalam bestt? sebabbb.. aku menyertai lawatan sambil belajar ke PWTC and PLANETARIUM.haha :P sumpahh memang bestt pergi sane. rugi sapesape yang tak pergi tuh.
pagipagi lagi kat sekolah kiteorang dibekalkan nasi lemak and air kotak. lepas dah habis makan semua berkumpul di dataran sekolah. then naik bas and on the way we goo.HAHA 
sampai je sanee aku terjumpeee kawan lame akuu. wahh rinduu dorang sangatsangatt. mase jumpe dorangg kiteorang hugg puas puas tahu tak? semua orang tengok. segannyee.haha
thenn waktu untuk jalanjalan cari buku.haha. first sekali tempat kiteorang pergi is GEMPAK STARZ booth. hishh rambang mate aku mase nak pilih komik tuh. beli 3 komik percuma file plus botol air plus begg. jangan jeless you allllzzzz :p


lepas tuh kiteorang jalan lagii sambil tuh mengambil beberapa gambar sebagai kenang kenangan.hihihi. perghh kat sane kann ramai gilee orangg. berduyun duyun orang keluar masuk. cikgu bagi kiteorang jalanjalan kat dalam pwtc tuh sampai pukul 12.30. kiteorang dapat beli novel plus komik plus buku latihan jugak.hihihi.tapi ade satu kejadian yang aku tak boley lupe la mase dekat PWTC tuh.
macamnie citenyee mase kiteorang jalanjalan tibetibe kiteorang ternampak 'anis syafira zakaria' dari belakang. korang tahu anis syafira zakaria? alaaa budak blogg yang femes tuh :D dari belakang memang sebijik macam anis syafira. disebabkan kiteorang terlalu excited nak jumpe dye lebihlebih aien sa'rani and miera suhaimi kiteorang kejar dyee. aku and ain surayya follow je dorang. yang lain malas nak follow. kau tahu betape penatnye aku mengejar dorang. semua orang aku langgar.haha. 
sekali bukan anis syafira zakaria la.haha. weii buat segan je. :p




tepat jam 12.30 kiteorang gerak pulak ke planetarium. sampai sane kiteorang makan nasi ayam yang dibekalkan jugak dari sekolah. lepas habis makan kiteorang masuk ke dalam planetarium. kat dalam macammacam ader kecuali alien and UFO.haha


okeyy then kiteorang balek and sampai sekolah pukoll 5 petangg. it was a tired day. malam tuh terus aku migrain.haha. post ini aku tujukan khas untuk Aryna Shawol and Aiminho :)
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan