STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

31 Mei 2011

School Holiday :D

OMG ! sudah berzaman tak mengupdate dekat blog nie. sudah sebulan lebih dah. mesti korang rindu aku kann?Hihihi. aku pun rindu korang jugakk.HAHA *cehh baget je ader orang rinduu akuu :p firstly aku nak cakap yanggg cuti sekolahh sudahh bermulaaa. yeahhhh! and semestinyee exam mid year sudah habiss. menderita aku selama 3 minggu! HAHA. finally habiss jugaaaa. malas nak pikirr pasal result. lalalala~ HAHAHA

****************************************************
cuti sekolahh nie korangg buat apeee? nak tahuu aku buat ape? aku pergi bercuti la dengan familyy akuu. jangan jeles you.HAHA. aku pergi JAKARTA,INDONESIA. sumpahh besttt. banyak barang yang aku beli. sampai habis duit rupiah aku.HAHA.aku pergi sane selama 4hari 3malam :D and paling aku sukee is kat sane ramai gilee mamat mamat yang handsome sampaikan driver teksi kat sane pun handsome. aku pun ape lagi mengusya la kan.HAHA *tak segan.
kat sanee nak buat ape lagi la kan selain shopping je kann? disebabkan kiteorang asyik beli barang jee kiteorang terpakse tukar duit malaysia ke indonesia lagi,HAHA. betape gilenyee kiteorang bershopping. yela bak kate ayah aku 'saje buat kenang kenangan',HAHAHA. ehh bukan family aku je yang pergi tapi family beshfriend ayah aku pergi.besttt woeee pergi ramai ramai :D
hari kedua ayah and kawan ayah aku dah sewa kereta dengan sekali supirnye (driver) untuk bawak kiteorang jalanjalan pergi Bandung,Indonesia. perjalanan hanye mengambil 3 jam saje. sepatutnye 2 jam je tapi macetnye (jem) lame sangatt. sabar je la. sampai je bandung terus pergi ke Pasar Baru. yeahh disitu tempat kiteorang bershopping. sumpah banyak gilee barangnyee. dahla murahh. aku pun ape lagii beli la kan mane yang aku nak.Hihihi :D hushhh, penatt memusing ke sane ke sini untuk cari barang. sakit kaki woeee. tapi takpe asalkan dapat beli barang yang aku nak.hihih :p
lepas dah puass shopiing si supir tuh bawak pulak kiteorang ke kedai yang penuh dengan kasut and bag. and aku dapat beli kasut wedgesss. jangan jelesss :p lepas tuh si super tuh bawak kitorang pergi kedai jeanss.kat situh aku tak beli pape. nak save money la katekan.hihihih
sampai jakarta pukoll 10 malam. penatt gilee tahu takk. balek hotel masuk bilik solat mandi terus tidur sampai pagi.HAHA. esoknyee pulak pergi Tanah Abang. waktu untuk shopping lagiii ! :D perghhh ramai gileee orang kat saneee! sepenuh penuh manusia.HAHA tapi yang pasti mamat mamat yang jualnye pun handsome tahu takk. aku pun amek la gambar mamat tuh sebagai kenang kenangan.hihih. tapi yang paling bosan is penjual tuh semua mesti cakap bende yang same 'boleh belanje ibuuuuu'. sepanjang panjang kedai tuh ayat yang same je.HAHA
 gambar ini menunjukkan 3 orang budak perempuann yang nak sangattt duit dari kiteorangg. kawan ayah aku benganggg jee. andd kawan ayah aku pun bagyy je la duit syiling malaysia untuk puas kan hati doranggg. betapee happynyee dorangg bile dapat duitt. kesiaaann doranggg :(
 lastt dayyy mase untuk meninggalkan Jakarta. sungguh sedihh. cepat gilee mase berjalannn. yang membuatkan aku sedih lagi satu artiss indonesia pun aku tak nampak kat sane. ingatkan boley jumpe Randy Panggalila tapi takde jodoh la.HAHA tapi aku happy sangatt sebab aku jumpee orang yang aku minat sangattt. nak tahu sapeee? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jelesss takkk? haha. aku dapatt amekk gambarr dengan justin bieberrr. korangg aderr? takdee kannn?HAHAH. *agak batak disituhhhh :p kepade selena gomez , aku pinjamm kau punyee pakwe sekejapp.HAHAHA :P  selameee 4 hari aku duduk sanee aku dah retyy cakap bahase indonnn.HAHA. sampaii dah terbawak bawak kat malaysia nie :P okeyy that's all for todayyy. semogaa korang terhibur dengan gambar yang tak bape nak lawa niee.Hihihi. bubyyeee :D
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan