STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

24 Julai 2011

Domokun ?

 Assalamualaikum semua. rajen kan aku update blog? yela aku kan pelajar pintar *takdekenemengena. so post aku kali ni is DOMOKUN ? korang tahu ape itu domokun ? domokun adelah kartun yang bewarna coklat dan mulutnya always terbuka. macam raksasa pun ada. actually mase fenomena orang ramai minat pada domo aku langsung tak kesah. ye aku mengaku dulu aku memang benci gile pada domo. sebab aku tak suke tengok mulut dye terbukak je. tup tup sekarang aku dah mule minat gile pada haiwan nie. kadangkadang geramm jugakk tengok barang domo nie kat kedai. nak je beli semuaa.ehh duit mane cik adik oiii ? hah pada yang tak tahu mane satu domo nie. niela haiwan comel tuh.
 |
  |
  |
  |
  | 
 |
  |
  V
comel kan ? tapi aku tahu ramai yang tak minatt. ape aku kesah kan ? :p setakat nie aku baru ade dompet domo and domo kecik yang boleh gantung kat handset. tuh je doe. aku jeles tengok orang yang dah kumpul pelbagai jenis barang domo. antara barang domo yang aku nak sangatt issssssssssssss. 
silaa lihat bawahh ini ....
|
|
|
|
V
backpack domo.
domo yang besar gedabak.

tshirt domo yang cute !
i likee this oneee :D

sneakers domo :>

sweater domo.
 gerammnyee aku tengok barangbarang domo kat atass nie. nak je beli semua nie. tapi yang paling aku geram is the domokun yang besar gedabak tuh, backpack domo and the tshirt. aku nak sangattt ! takpee birthday aku tak lame lagi. sapesape yang baik hati tuh rajenrajen kan la beli kan antara barang kat atas nie sebagai beday present aku. kalau korang belikan untuk aku. aku akan jaga barang itu leklok and aku takkan kasi sapesape pegang sekali punn. pleasee ! aku nak sangat barangg kat atass nie.  
birthday akuu pada 16 September . ingat !hahaha. 
hope birthday aku tahun nie lebih meriah dari tahun lepas. tahun lepas tak best langsung. mase tuh tyme raye. semua dok pergi raye aku sorang je dok umah dok study tuk PMR. yela tahun lepas kan aku antara calon yang mengambil PMR yangg begitu senang tuhh.hopefully si DIA bagi aku hadiah tahun nie. hihihi *gatal.kalau ada masa lagi aku update lagi kat blog aku yang begitu lawaa nie. bubbye semua.
p/s: Terima Kasih Ya Allah atas segala-galanyaaaaaaaaa :D
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan