STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

21 Julai 2011

No tittle.

gambar ini takde kene mengene langsung dengan post kali ni. untuk tontonan umum XD
 hai kawankawann yang aku sayanggi . aku rinduu korangg :p dah lame kan aku tak update kat blog usangg niee. aku bukannye malas nak taip just aku lazy nak taip. ehh lazy and malas bukan same maksud ke ? sila check kamus anda XD
pada 14 and 15 Julai form 4 di sekolah saye menghadapi peperiksaan pra-SMA. anda tahuu ape itu SMA ? rasenyee post sebelum nie saye ade cakap pasal SMA nie. tapi takpe la. sebagai seorangg manusia yang sangat baik hati nie aku akan inform kan lagi tentang SMA nie. SMA ini means Sijil Menengah Agama. peperiksaan ini hanye untuk orang yang berada di tingkatan 4 and yang bersekolah agama sahaja. so kirenyee SMK biase takdela. untunggla kannn? tapi takpeela aku redha. aku lagi untungg dapat sijil SMA korangg adeee ?ehh tuh pun kalau aku lulus la. kalau gagal buat maluu je doee. aku dahla sekolah agama. ayoyoyo. yeah aku tahu aku boley buat. kenape dye boley dapat mumtaz aku tak? pikirpikirkan lah dan selamat beramal XD
subjek untuk SMA ini adalah TafsirHadith, FeqahTauhid, BahasaArab1, BahasaArab2 and Al-Quran. banyakkan ? banyak lagi untuk aku mengapal semua nie. aku yakin aku boleh dapat mumtaz. doakan saye. terimakasih daunkeladi kalau ade mase kite jumpe lagi. kfinee merepek sudah :'D
 okey balekbalek pada exam pra tadi okeyy first timee aku tak meniruu i mean tak menoyol.Hihihi #kantoisudah. yee,aku mengaku exam sebelum nie aku pernah menoyol such as bawak 'nota kecil' mase exam. okeyokey sape yang bace post nie pergi la inform kat cikgu. aku tak takut pun :p tapi itu semua dulu aku sudah insaf. no more menoyol menoyol bagai. aku mahu jujur dalam exam. nak melatih diri dari sekarang. yela nanti mase exam betul mane boley tirutiru tak kene rampas terus kertas periksa. takmoe akuu. tak silap aku bulan lapan nie exam percubaan.Ya Allah cuaknye aku. and bulan october pulak peperiksaan sebenar SMA pun tibee. #sambil meneguk airliur. okey lepas habis pra-SMA nextweeknye terus ujian Prestasi. tak ke tension tuh. aku rase ujian prestasi kali nie mesti dapat markah down sikit yela aku tak prepare sangat. and aku fokuskan kepada pra-SMA dulu. alaaa bak kate kawankawanku Ujian Prestasi je kuttt XD
tapi kan aku nak sangat dapat MUMTAZ in my SMA nanti. mama cakap kalau aku dapat mumtaz mama akan bagy aku RM500 tunai. hishh duit weyy. sape taknak kan ? 500 banyakk tuhhhh. boley beli macammacam. but aku cakap kat mama yang bukan senang nak dapat mumtaz and mama berpikir sejenak then berkata kalau dapat JAIDJIDDAN dapat RM250 tunai. wah kire okey la tuh kan? duit jugakk kan. haih bab duit nie aku semangat sikittt.so aku kene pulun habes la SMA nie.
yela SMA datang sekali seumur hidup je. lepas nie no more form 4. SPM pulakk. grrr~  
okeyy dah panjang sangat aku bertalking nie. kalau ade mase lagi aku tulis lagi dekat sinie. bubye.sayang korangg semuaa.cehhhhhh :p 
p/s: hopefully ape yang aku dengar pasal DIA semuanya tak betul. seriously i misss ______ .
 Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan