STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

26 Ogos 2011

mood : RAYA !

Assalamualaikum semuaa. tak jawab dosa. kalau jawab sayangg. kalau awak jawab maksudnye awak sayang saye. hihihi *gedik sekejap. ya Allah dah berhabukk gile blog aku nie. dahh hampir sebulan akuu tak update kat blog tersayang nie. rindu aku tak rindu tak ? mesti rinduu kan ? dahh tahuu dahh :p bukann malas nak update but bulann nie aku busyy gile dengan projek prinsip peraukanannye yangg lepas raya nie kene hantar. andd busyy gilee study untuk trial SMA yangg baruuu habiss pada hari nie.*study ke ? alhamdullilahh apa yang aku hafal masuk dalam periksa.tapi bile jawab terus otak blank.

akuu tak sempat nak ucap SELAMAT BERPUASA dekat korang dalam blog nie. bulan ramadhan pun dah nak habiss baru nak ucap. ape la kauu nie aniss ! :p soryy sangatsangat. hope puasa korang kali ini penuh and diterima :)  wahhh lagi bape hari je lagi nakk raya. tak sabarnye nak raye. pakai baju baru beg baru kasut baru spender baru bra baru pencukur baru semuanye baruuu :P #bagetkaya korangg dah beli barangg untuk raya ? mesti dah kan ? rumahh semua dahh dihias dengan cantek ? beli perabot baru kah ? haha. penat menolong mak korangg mengemas rumah. penat penat jugak hang tuh puasa jangan gatal nak minum air kat dalam peti ais tuh :P tahuun nie korangg balek kampung tak ? mesti balek kan ? aku semestinya balekk ke kampung akuu iatu di SABAK BERNAM. kampung yangg dirindui :p tuh kampung sebelah baba. yang sebelah mama sebelah rumah aku je. setiap hari boley pergi taww :) 

 hurmm tak tahu nak cakap ape lagi dahh. hah sebelum aku mengkakhiri post aku kali nie biar aku bagi ucapan sikit. saya ANIS SOFEA ISHAK ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Dan Batin. sorry kalau sebelum nie saya ade terkasar bahasa or buat pape yang menyinggung perasan korangg. hope korangg maafkan saya yangg berbudi pekerti nie :p rayaraya jugak solat jangan lupa :) kalau rajen datangg la rumah saya yang berada di Klang,Selangor nie. kedatangan anda amat dialukan. nanti aku update lagi kay ? semestinya post seterusnya pasal hari raya kan? nanti akuu tunjukkan gambar aku bergaya dengan baju kurung akuu di post yang akan datangg. semoga kite bertemu lagi. assalamualaikum semuaa. XD
gambar raya time bile entah. terjumpa dalam fb aku. HAHAHA :P
p/s: jangan main mercun taw. main POP-POP boley :)
 Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan