STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

18 November 2011

Tamat sekolah bagi tahun 2011

Assalamualaikum semua xD Hari ini merupakan hari terakhir persekolahan 2011. Sedih doe zaman form 4 dah nak habis dah. Tahun depan Form 5. grrrr~ takot cakap pasal Form 5. Adakah aku bersedia menjadi form 5 next year? emmm No comment *sambil menelan air liur*.Hahaha

Okey so bila last day sekolah, biasalah ada gotong royong bersihkan kawan sekolah kan? but aku tak join pon gotong royong tuh.Hihihi aku tolong member aku tolong jualkan gambargambar kelas,unit uniform,kelab,rumah sukan and badan sekolah. I mean tolong bagi kan sesiapa yang dah order gambar harituh. Best la jugak. but more to borak with my friends yela last day la katekan.Hihihi And aku dah dapat gambar kelas. nak tengok? sila lihat bawak ini.
|
|
|
|
 |
V
 ini yang Formal punye. semua nampak macam budak skema je.Hahaha

and ini dia Candid punye. Amek kau entah pape gaye entah kiteorang buat. kalau korang pandai cari la aku. sape betul aku bagi RM1.haha xD Senang je nak cari aku. yang comel yang tembam and yang pendek sikit itu lah aku :D *sorry gambar tak berapa nak berkualiti*
Wahh semua pelajar nampaknye kaya cuti sekolah nie. yela semua dapat RM100 la katekan. kalau ada baki lebih please belanje aku kayh?Hihihi Nothing to say much. just a simple post. Bubbye. Assalamualaikum and Selamat bercuti xD
p/s: Tak sabar nak pergi camp cuti sekolah ini :)
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan