STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

11 November 2011

Suka hati I la.

Assalamualaikum semua, Apa khabar? Saya sihat alhamdullilah :D kali ni rajin pulak aku nak update blog. yela, aku tahu ramai yang tertunggu tunggu post terbaru dari aku kan?haha *perasan* Actually post kali ini tak bertajuk sebab aku tak tahu nak tulis tajuk apa. sebab aku nak bercampur aduk macam macam cerita. itu pun kalau korang nak dengar. eh tak payah dengar kan? just lihat and baca dekat screen lappy korang tuh :p 
 Kenal tak sape dalam gambar di atas nie? dia nie adalah Greyson Chance a.k.a adik aku. percaya tak percaya tak? haha He is my Favourite boy. baru 14 tahun babe, dah merantau ke sana ke sini buat concert. sumpah suara dia sedap gila. aku mula minat dia time aku tertengok klip video dia dekat Astro Hitz. Sedap pulak lagulagu dia. Suara dia tak macam 14 tahun je. Matang gila. Malam ni dia buat concert kat Kuala Lumpur. Kan best kalau dapat pergi. Dalam mimpi je la boleh. sobsob *nangis sorangsorang*. 

Okay next topic pulak tadi aku datang sekolah, yela sejak nak cuti sekolah ni aku rajinkan lah diri datang ke sekolah.Hihihi. pagipagi lagi ada perhimpunan. dengar cikgu berkata itu berkata ini. Murid hanya mendengar sahaja. sebelum balik itu nampak budakbudak Form 5 susun meja dekat dewan and kelas. cuak gila doe aku. yela next year giliran aku pulak SPM. and the best part is I gonna be a Senior in the school walaupun ada Form 6 :p boleh buli and pau budakbudak Form 1, konker semua jawatan dalam Unit Uniform,Kelab and Persatuan.hahaha. and sad part is aku dah tak boleh nak usya budak form 5 dulu :( *gatal*. Ya Allah Anis ni kecil kecil dah menggatal kan?Hihihi xD
Cuti sekolah dah nak dekat. nak buat apa ek selain study dekat rumah? cehh bajet je macam study.hahaha. Actually aku and mira nak pergi kem. kiteorang dah jumpe satu kem yang baik punya. 80% outdoor games. wahhh tak sabarnya nak pergi. Selain itu, maybe aku tidur rumah pakcik aku dekat Shah Alam kut saja nak mainmain dengan Cousin aku yang nakal itu :p
 Sape yang nak join aku pergi kem dengan mira time cuti sekolah ini? bayarannya hanya RM150 je. banyak aktiviti outdoor. kem ini buat dekat Ulu Yam,Selangor. Hope korang dapat join nanti boleh jumpe korang dekat sana. we can be friends <3 untuk maklumat lanjut sila >tekan sini<
Kayh la sampai sini je la, I donno what to say now.Hihihi. Assalamualaikum. Bubbye :D
p/s: Goodluck to all SPM candidates 2011 :)
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan