STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

03 November 2011

The End.

Assalamualaikum semua. selama sebulan aku tidak mengonline kan diri and blog aku sudah pun berhabuk.mesti korang rindu aku kan ? aku tahu korang semua rindu aku and tertanyetanye dimana pergi si budak comel lagi kiut nie kan? HAHA. kat twitter lagi ramai yang perasan yang timeline dorang dah tidak ada nama aku lagi. i tahu i nie feymes. HAHA. But bukan apa sebulan nie aku busy sesangatssangat. firstly dengan Final exam then dengan SMA yang buat aku cuak kebabeng. woah SMA wa cakap sama lu otak boleh berat woe sebab hafal je. but alhamdullilah SMA yang real punye aku boley buat. hopefully aku dapat Mumtaz. result keluar next year maybe awal tahun kot. pray for me kay ? :)
oyeah bebeh nie dia jadual peperiksaan akhir tahun. selaras satu selangor. nampak tak aku blacklist satusatu subjek tuh. maksudnya subjek tuh dah lepas. and automatik boley kira ada berapa lagi subjek lagi tinggal. and jadual nie aku tampal di almari biar nampak sikit. yela mata aku kan sepet sebab itu aku comel.HAHA XD
 nampak gambar di atas? kalau tak nampak sila pakai kanta pembesar ye. kalau korang nak tahu ini la jadual Sijil Menengah Agama. exam ini bermula pada 24 October sehingga 28 October. aku tahu korang semua mesti dok cuti deepavali kan? sekolah kiteorang hanye cuti pada hari rabu iatu 26 October sahaja. kirenya hari cuti itu kiteorang tak exam la. hari nextnya baru sambung exam.pergh first day exam SMA jantung memang dupdapdupdap tak hentihenti sebab takot punye pasal. but orang cakap jangan cuak kebabeng sangat sebab takot apa yang dah kite hafal terus blank bila jawab. but aku cool je bila depan membermember aku. yela jatuh la standard nanti.HAHA. 
 Satu hari satu subjek. cool kan? exam start pukul 9 pagi sampai pukul 11 pagi. nampak tak gambar di atas? ini dia bende yang ditampal di atas meja peperiksaan gua di dalam dewan. cuak gila babeng la wa cakap lu lagilagi bila wa kene exam dalam dewan. dahla dewan sekolah aku nie besar gedabak rasa macam ambil PMR dulu.ngehngeh.
tapi bila dipikirkan balik untung la wa ambil SMA sebab korang ada? takde kan? saje bikin korang jeles disituh. okayh la sampai disini sahaja. kalau ada story best wa cite same you alllz okey? Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh :>
p/s:SPM dah nak dekat. tahun depan aku pulak.grrr~
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan