STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

04 Oktober 2011

Makan Malam :>

    Assalamualaikum semua. kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang bak kata Maria Elena :) okay today post aku nak cerita pasal makan malam macam candle light dinner gitu. cehh padahal langsung takde lilin pun. haha actually makan malam nie special sikit sebab sambut birthday mama , baba and myself. yela masingmasing birthday pada bulan september.
          Dinner ini disambut pada 1 Oktober 2011. lambatkan ? yela busy dok beraya rumah orang lain je. nak tahu kiteorang makan dekat mana? dekat Restoran Al-Diafah. apa barang makan dekat hotel kan ? hihihi. restoran ini terletak di Petaling Jaya. lokasi dia aku tak tahu.hihihi kalau korang nak tahu restoran ini menjual makanan arab sahaja. wahh sedapp tuhh :) jom kita layan gambar di bawah ini.
oyeahh yang nie makanan yang aku makan. Macaroni Tuna. Not bad la jugak. besar gedabak kan macaroni dia ? :) rugi tau kalau tak rasa. gambar ini diambil sebelum makan. 
 yang selepas perut ku sudah kenyang gila tahap gaban. kenyang sangat weyh  kalau makan ini sahaja.
  this is beloved mama and baba. love them so muchh. muahhh <3
yang ini pulak gambar aku dengan adik aku yang perasan comel ni. haha. aku lagi comel kan ? hahaha :P okey sampai disini sahaja. malas nak tulis panjangpanjang. kalau ada masa lagi aku update lagi okay ? start jumaat ini aku akan menghadapi Peperiksaaan Akhir Tahun and Sijil Menengah Agama. doakan saya taw. Assalamualaikum :>
p/s: GoodLuck kepada semua calon PMR 2011.
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan