STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

26 Disember 2011

Hari Jadi.

Assalamualaikum semua. Saya kembali. Yeah tibatiba je mood aku baik nak update blog ni. Okay straight to the point aku malas nak bercoloteh panjangpanjang. Pada 22 Disember lalu merupakan Ulang Tahun hari jadi Nenek saya belah mama yang ke 73 tahun. Okay kejap guna aku saya. K abaikan. So, my family cadang nak buat gathering makanmakan. So buat plan akhirnya menjadi jugak. Gathering itu dibuat pada 26 Disember 2011. Kiteorang buat gathering dekat satu kedai makanan Arab aku tak tahu nama kedainya apa.Hehehe tapi yang pasti dia berada di Kuala Lumpur. So semua orang berkumpul waktu tengah hari. So kita layan je la gambar di bawah ini.
Meet my grandparents. Kalau korang nak tahu atok and nenek saya pandai drive kereta tau. Mereka selalu ambil or hantar saya kalau saya takde transport. Saya sayang atok and nenek saya. Thanks Atok and Opah for everything :"D
 Yeah semua sudah sampai and menunggu kedatangan THE FOOD. Semua muka lapar. LOL
 Sebelum makan Opah kene bukak hadiah dulu. Kesian Opah kene bukak satu satu kotak. Itu semua kerja mama and saya and adik saya.Hehehe. So korang agak agak apa hadiahnya? Jeng jeng jeng...
|
|
|
|
|
|
|
V
Itu dia sebentuk Cincin. Jangan main main tau itu berlian puteh :P Actually hadiah itu adalah from makcik and pakcik saya. And nampaknya Opah saya suka sama cincin itu. Kalau tak percaya tengok gambar bawah ini.
Dok asik membelek belek je cincin tuh.Hehehe And next adalah masa untuk Makannnn!
 Hah,amek kau Nasi Mandi! Sedap gilaa! Tengok ayam dia. Kene kongsi, kalau makan sorang satu pinggan tu confirm korang takkan makan sebulan.haha
Tengok semua pinggan licin. Tinggal tulang je untuk dibagi makan kucing.LOL. Kenyang alhamdullilah. Rezeki Allah :'D So, sebelum balek kene amek gambar satu family dulu. Check this out.
Okay this is my family belah Mama. Sorry memang takde gambar saya untuk post kali ini sebab saya adalah gambargrapher untuk hari itu tanpa gaji.Hehe. Papepun I love my family. Okay sampai di sini sahaja post saya kali ini. Assalamualaikum :)
p/s:Cuti sekolah dah nak habis. Sedih or gembira?Hmmm.
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan