STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

23 Disember 2011

Segalanya Biru.

Assalamualaikum semua. dah lama tak update kan? Miss me? I miss you too.Hehehe Okay today post aku nak cerita pasal Segalanya Blue. Hey bukan 'blue' yang tu tau meaning blue is Biru :p Kalau tak percaya sila lihat dalam kamus BI ke BM. Kalau tak jumpe maybe kamus anda tidak diupdate.Haha
Balek pada tajuk kita,mesti korang tertanya-tanya apa kene mengena aku dengan biru? Okay begini favourite colour saya is Blue. Tak kisah biru cair ke biru pekat ke biru muda ke biru tua ke asalkan ada perkataan biru or blue.Hehe. Saya memang suka gila dengan colour biru. Kebanyakan barang saya warna biru. kalau tak percaya sila lihat gambar bawah ini.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
Geram tak tengok barang-barang saya dalam gambar itu. Ksaya perasan sorangsorang. Papepun i love my things so much. Mereka selalu berada di sisi aku. Means ada dekat katil la.Hehe. 
Okay meh saya terangkan satu satu benda dalam gambar itu. Okay firstly yang angry bird yang ada batang belakang dia tuh adalah barang yang unik. Bila angry bird itu diketuk di manamana mesti dia akan berbunyi macam gelas pecah. Kalau korang tak percaya sila main game angry bird :p Secondly,The Smurf. Okay sepatutnya dia boleh melekat dekat tingkap but aku sayang nak lekatkan dia.Huhu.
Okay ini barang favourite aku! Aku memang tak boleh tidur tanpa benda ni. Aku panggil dia Ogee. Kalau korang ingat lagi aku pernah masuk contest and aku ada cakap pasal Ogee ni. Actually Ogee ni dulu memang biru gila but sekarang dah ke arah kelabu-kelabu sikit. Apa taknya penuh dengan air liur basi aku je.Hehe. And aku tak pernah basuh Ogee ni. Tapi dia still wangi :) Haritu kan Ogee ni kan dia kan tangan dia patah(koyak). Saya sedih sangat. Memandangkan saya tak pandai jahit saya suruh mama saya jahitkan.Hehe Alhamdullilah tangan dia dah sembuh walaupun ada kecacatan sedikit.LOL saya sayang Ogee! :'D
 Forthly,my walkman yang bewarna biru. Yeah jenama Sony. Sebelum tidur saya mesti dengar lagu then sampai pagi baru tutup padahal lagu tu saya tak dengar pun masa tidur.Haha. I love my Walkman :] Lastly, of course i love my phone. Walaupun bukan smart phone macam BlackBerry or iPhone saya tetap sayangkan Nokia 5130c saya. Dah 2 tahun lebih saya pakai phone ni. Alhamdullilah tak rosak lagi walaupun dah banyak kali jatuh. Sampaikan keychain phone pun saya pakai colour biru. Semangat biru betul saya ni :p
Okay sampai disini sahaja post saya kali ni. Sebelum itu aku nak tunjukkan korang satu video yang membuatkan aku terharu bila my Best Friend kasi video ni. Korang bagi la video ni dekat best friends korang confirm dorang terharu gila. Saya tengok pun macam nak nangis but dapat tahan lagi.Hehe. Thanks Ili Imanina Mohamad Dahlan for the video. I love you so much. Best Friend Till Jannah. InsyaAllah. Okay see you next time. Love you guys and girl. Assalamualaikum xD

 p/s:Tahun depan aku SPM.grrrr~
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan