STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

18 Februari 2012

Bulan yang sangat busy and busy

Assalamualaikum semua. Rindu saya tak? Hehe sorry dah lama tak update blog. Seriesly jadi budak Form 5 memang busy. Bukan busy study ke, eh study ke?Hahaha Selain busy study busy dengan aktiviti sekolah. First week busy dengan Perarakan Maulidur Rasul Peringkat negeri Selangor. Kontijen perempuan menang kot.Hehehe Kontijen lelaki sekolah kiteorang menang dapat number 3. Goodjob! Dapat naikkan nama sekolah.Hehe 
 Second week, busy dengan Amal Islami. Kelam kabut cari maklumat and berlatih bagai. For your information saya mewakili rumah sukan Ibnu Bhatuttah menyertai Forum terbuka.Hehehe. Berlatih punye berlatih finally dapat no.3. Not bad at least dapat sumbang mata kepada rumah sukan. Oleh sebab itu rumah sukan Ibnu Bhatuttah menjadi pemenang untuk acara Amal Islami 2012. Ohh yeahhh betapa happynyaa aku.Hahaha Sorry tiada gambar yang boleh dipertontonkan :) 
Selepas amal islami busy pulak dengan Mesyuarat PIBG. Memandangkan aku ni ahli Kelab Usahawan Muda kiteorang kene jual. Kelam kabut wey. last minute tempah premis, beli makanan bagai. First time bukak gerai wey.Hahaha. lepas ni bila Hari Sukan ke Hari Koperasi ke boleh bukak lagi. Mesti lepas ni lagi gempak yaww.hahha 
 Okey just a short post. Kalau ada masa saya update lagi. Bubbye. Assalamualaikum :)
p/s:Sorry tak sempat nak blogwalking blog korang :(
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan