STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

16 September 2011

Birthdayy Girl :)

 
Assalamualaikum semua. yeahh hari yang ku tunggu tunggu kan sudah tiba ! hari apa yang aku tunguu kan nie ? semestinyaaa BIRTHDAY AKUUU ! 16 September 2011 bersamaan hari Jumaat genap aku berumur 16 tahunn. tua rupenyaaa akuu nie >,< tua tetap tua but muke still comel lagi :p birthday kali nie lebih syokk dari tahuun lepasss. lagipun aku rase berbangga sebab dilahirkan pada 16 september 2011 kerana akuu adalah anak Malaysia. korangg ada ? *bangee diri sekejap :p disebabkan birthday aku hari cuti aku ajak my friends datang rumah untuk celebrate and beraya sekali dirumah aku. 2 in 1. haha. mak aku masak banyak woee spaghetti. yummyy! :p

pagi tuh pukul dekatdekat pukul 9pagi aku call my friends sorangsorang yela aku kan dapat free call time camnie la nak guna. rezeki jangan ditolak :p bila aku call sorang kate tertinggal bas la sorang lagi tunggu jawapan dari ayah la and paling aku tak suke 3 orang anak dara dari meru tuh kate diorang takley datang sebab takde transport. akuu dah sedih la sebab sume macam tak jadi je. kesian mak aku masak banyak. sekali pukul 10.15 terlihat kelibat ain sa'rani, maira and aimi datanggg. mase tuh aku belum siapsiap lagi. aku suruh dorangg dok kejap makan kuih. then bile aku dah siap aku pergi dapur siapkan ape yang patut. sekali aimi suruh aku amek camera aku. aku pun masuk dalam bilik sekali ternampak Miera and Fateeha a.k.a budak meru. sumpah aku terkejut. dorang saje je nak kene kan aku doe. dari malam semalam. dorangg langsung tak respon bile aku call and text dorangg. kurang hajorrr betull :p naseb baik dorang tak baling tepung kat akuu >,<  thennn makann time. sambil tuh tengok Hantu Bonceng at Astro First. melantak la dorang depan television. 
 selepas ituu acara memotong cake pulaaa. cake tahun nie is blueberry chesee. sedapp sehingga menjilat jarii. sape yang nakk rase sila sediakan pinggan anda ! :p acara suap menyuap pulak. haha then sambung balek tengok hantu boncengg. pukull 1 lebey camtuhh dorangg mahu balek. ada yang pergi beraya and ada yang terus balek rumahh. andd the party was so syokkkkkkkk ! :) terima kasih Arina, Maira, Amirah, Ain, Yaya, Aimi. Adibah and Fateeha sebab sudi datang and sambut birthday akuu. sayang korang ketatketat. muahhhhhhhhhhhh :* tapi party nie akan lagi gempak bila ada ILI and ATHIRAH :( gambar di bawah nie yang sempat adik aku ambil. adik aku jadi gambargrapher satu hari tanpa gaji.
 selepas kawankawanku sudah balekk, aku kene ikut family aku beraya umah pakcik and makcik aku. seriously terkejut when makcik aku a.k.a Anjang buat suprise untuk akuu. dia buat pulut kuning untuk aku weyhh. terharuu weyhhhh ! :) thankss Anjangg. untungla kan lahir pada 16 sept sebab orangg mudah ingatt. syukur Alhamdullilahh :> 
sampai sekarang aku takdapat pape lagi present from my beloved friends. takpe nanti aku tuntut hadiah dari korang hari isnin nie :p andd akuu nak ucap terimakasih banyakbanyak kepada sesiapa yang telah wish 'Happy Birhday' , 'HB' , 'Sannah Helwah' or yang berkaitan dengannye kepada diriku ini yang comell gituhhh :p aku tak tahu nak bagi ape kat korangg sebagai balasan wish dari korangg. aku hanye boley cakap terimakasih banyakbanyak and bagi senyumann yang sangat ikhlass :) 

nak tahu sape orang yang pertama wish dekat aku sebelum hari 16 sept ? jeng.jeng.jeng...
|
|
|
|
V
 percaya tak ? sila lempang muka anda kalau tak percaya. sape tak kenal Aizul Marcello blogger terkenal tuhkannn,. sumpah aku terharu bile dia wish kat aku. jangan jelessss youuu allllllzzz :P

and aku nak ucap thank you very very very very much kepada yang wish aku dekat laman MukaBuku, Texting, Calling, Face To Face, Private Chat, Inbox Message and dimana-mana sahaja. terima kasih banyakbanyakkk !and aku rase terharuu bilee ada blogger yangg bagi wishh dekat blog dia.macamm ini.
dan ini
 juga ini
tekan sahaja gambar di atas untuk membaca post tersebut. kalau rajen follow la dorang sekali. thankss affat and najiha dan juga nadzirah ! sayanggg korangggggggg ! terharuu gileee seyhh korang buat post beday untuk diriku ini :) andd orangg yang pertama wish aku dekat wall facebook aku was my beloved Baba ! sayangg baba ! <3 bawah ini jumlah orang yang wishh kat wall akuu :)
dan
 aku tahuu korangg punye lagi banyakkan dari aku ? it's okey nie pun aku dah rase bersyukur sangat sebab lebey 100 orangg wishh akuu. thankss koranggg. sampai di sinie sahajaa post kali. sape yang belum wishh aku lagii sila la wishh aku di shoutbox tepi tuhh.hihihi hadiah jangann lupe bagi. hahaa. thankss mama and baba for everythingggg <3 aku akan update pasal hadiah yang aku dapat. tuh pun kalau aku dapat lebih daripada 5 hadiah :p
p/s: memang sah dia lupe tarikh birthday aku. camnie la kawan kan ? :(
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan