STALKER ","

Web Site Counter

since;18 Oct 2010

12 September 2011

Satu Hari Di Hari Raya.

Assalamualaikum semua. post kali ini hanya ringkas and padat sahaja. aku mulakan jela cerita aku ek ? pada 9 Sept 2011 sekolah saya dijemput ke Open House Menteri Besar Selangor di I-City,Shah Alam. Arina,Maira,Ain,Yaya stay dekat rumah aku petang tuh. pukol 5.15 bertolak pergi sekolah. then pukol 6 lebey baru bertolak pergi sane sebab terpaksa tunggu bas yang lain datang sekolah balek. and sampai je sanee perghhhhhh beribu-ribuan manusia di sana. actually kiteorang tak masuk pin majlis open house tuh sebab terlalu ramai. then kiteorang makan je kat kedai area situh. and sila lihat gambar di bawah :>
ehem ehem. gambar yang last nie takde kaitan manemane pihak samaada yang hidup atau yang mati. haha. kami sepadan kan ? bagai pinang dibelah dua. ecehhhh. jangann jeless youallss baju kiteorang same warna gituhhhhh. lebih menyerlah dari lampu yang ada di I-City tuh ;p but ada satu je nak cakap pasal nie 'pergi I-Ciy nie membosankann sangatsangat'. rasa menyesal pun ada gak :p

pada keesokkan harinya iatu pada 10 Sept 2011 saya dan kawankawan beraya bersamasama. sumpah best. ramai la jugak yang join. kiranya macam konvoi form 4. hihihi. walaupun kiteorang dah besar but kiteorang still dapat duit raya. yeay tepuk tangan sikit. #gedik. ape yang best beraya with friends kali nie sebab terpaksa berjalan jaoh untuk ke rumah sane sinie and terpaksa meredah hujan dengan menanggalkan kasut wedges aku yang tinggi tuhh. 
 Lastly rumah terakhir kiteorang beraya is di KISAS. kiteorang buat suprised untuk ILI. padahal dia dah ajak kiteorang datang but kiteorang tak sure sampaikan dia dah nagisnagis masa call tuh. and dia punya la happy sampai senyum tak habishabis bila nampak kiteorang datang. sayang ILI <3 
 hari yang sangat memenatkan tapi syokkk gila ! saya sayang kawankawan saya.
Assalamualaikum semua :) 
p/s: tak sabarnye 16 Sept 2011. hihihi
Anis Sofea Ishak.

terima kasih kerana sudi membaca (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan